Сторінки

понеділок, 22 травня 2023 р.

23 травня 2023 р.

                                                                               
                                                                         5 клас


Українська мова

 Тема. "Контрольний диктант за рік"

Напишіть контрольний диктант за посиланням. (Тисніть на посилання). надішліть мені.

5 клас
Українська література
Контрольна робота

1.Словами "... очі все густіше набрякли кров'янистим смутком, аж горіли червоним розпачем..." охарактеризовано героя оповідання Євгена Гуцала "Лось"

а). лося

б).молодшого брата

в) старшого брата

г) Шпичака

2. Героя оповідання Володимира Винниченка "Федько-халамидник" Толю описано словами

а)."...спокій був його ворогом, з яким він боровся на кожному місці..."

б)  "...чуб йому стирчком виліз із-під картуза, очі хутко бігають..."

в)  "...дитина ніжна, делікатна, смирна... виходив надвір трошки боязко..."

г) "...жилаве, чортове хлопча... стрибає, як кішка..."

3. На уроці малювання герой оповідання Григора Тютюнника "Дивак" Олесь зобразив

а) карасика

б) щуку

в) дятла

г) горщечок

4.  Словами "Завзяття в тебе обмаль. А треба - у людях. Та отак побіля них, отак... Того - ліктем, того - почотом... Гульк - уперед вийшов" Олеся повчає

а)  мати

б) Федько

в)  дід Прокіп

г) Матильда Петрівна

5. Першою доведеною до кінця справою героїні Галини Малик стало те, що Аля

а) домалювала голову Першому Недораднику

б) домалювала вухо Недоладькові

в) вишила рушничок червоними півниками

г) пришила бабці крильце

6. Село, у якому відбуваються події повісті Всеволода Нестайка "Чарівний талісман", називається

а) Мурава

б) Бакай

в) Гарбузяни

г) Бамбури

7. Неправильним є твердження

 а) Сашко Циган і Марусик помирилися під час купання в річці

б) чарівний талісман - це жаб'яча лапка

в)  тато Сашка Цигана працювава бухгалтером

г) Журавель загадав бажання помирити своїх друзів

8.Карпо Летючий – це головний герой твору:

а).«Запорожці»

б).«Лось»

В).  «Дивак»

Г). «Федько – халамидник»

9. «…він не хоче, щоб його звали бабою», хто це з оповідання "Федько - халамидник".

10. Скільки бажань загадали хлопці? Всеволод Нестайко «Чарівний талісман»

11.  Хто з хлопців загадав бажання помирити друзів? Всеволод Нестайко «Чарівний талісман»

12.   Чому тільки Аля змогла щось змінити в Недоладії, а інші мешканці – ні?



7 КЛАС
Українська  мова
Виконати контрольну роботу за посиланням.

пʼятниця, 19 травня 2023 р.

19 травня 2023 р.

5 клас
Українська мова

Повторення

1. Параграф 51
2. Виконати вправи 535, 536.
3. Повторіть параграфи 42 - 48, буде контрольна робота.


6 клас 
Українська мова

Повторення
 1. Запишіть займенники, розкриваючи дужки. Поясніть правопис займенників.

Хтозна/в/чиєму, у/кому/сь, чий/небудь, ні/від/кого, де/хто, де/кого, хтозна/з/яким, скільки/небудь, хтозна/який, ні/про/що, до/будь/кого, будь/хто, ні/що, будь/кого, у/якому/небудь, ні/про/що, у/кому/сь, скільки/небудь, в/де/кого, , аби/хто, будь/що, ні/до/кого, ні/хто, будь/на/кому, в/де/кого, будь/з/ким, аби/ким, аби/з/ким, із/хтозна/яким, будь/до/кого, казна/що, де/що, на/ні/що, який/небудь, хто/сь, де/в/кого, де/що.

2.Вибірковий диктант. Виписати особові займенники, вказати відмінок кожного з них.

1. Чолом тобі, синє, широкеє Море! (М. Вороний). 2. Слово, що мені найближчеє, прокажи тихенько (В. Лучук). 3. Він впав чолом – дніпрово чорнобров (І. Драч). 4. Я творив з життя великий міт, я шукав тебе, о божественна казко (Б.-І. Антонич). 5. Ти стежив за матір’ю, як вона ступає по підлозі, як осміхається, як тримає вже посічену сивиною голову (Є. Гуцало).

6. Ви багато, знаєте, нівроку, а проте вам чесно доведу, що бувають вальдшнепи щороку в Ботанічнім київськім саду (М. Рильський). 7. Нині ти від мене на відстані зірки, і хай душа вільно говорить до тебе, як до зірки, далекої, недосяжної (О. Гончар).

6 КЛАС


Українська література

Тема "Контрольна робота №6 "Гумористичні твори"
Виконати контрольну роботу за посиланням 

7 клас
Українська література

Вивчіть напам'ять вірш А. Малишка (на вибір)!!!!!!!!!

8 клас
Українська мова
Повторення
 1.Спишіть речення, розставляючи пропущені розділові знаки. Поясніть, чим ускладнено речення.
1. Була весна весела щедра мила промінням грала сипала квітки вона летіла прудко мов стокрила за нею вслід співучії пташки! (Леся Українка).
2. На самому дні яру біля криниці з великим журавлем обсаджена навкруги садком стояла хата Марка Чумаченка батька Мотриного… (В. Винниченко).
3. Найдорожча пісня недоспівана, а найліпша та, що не знайду (П. Осадчук).
4. Почекавши трохи я зліз із воза розплатився з дядьками і взявши свого чемоданчика пішов до ґанку (В. Винниченко).
5. Сповідуюсь. Перед Всесущим Богом та материнським поглядом простим який в далеку проводжав дорогу і вслід мене не раз перехрестив (А. Луговський).
ІІ. Виконайте письмовий синтаксичний розбір двох простих речень (на вибір).
9 КЛАС
Українська література
Виконати контрольну роботу № 6. Нова українська література.

1. У яких літературних родах і жанрах виступала Марко Вовчок?
а) оповідання, повісті;                      
б) епос;                                               
в) романи;
г) байки.

2.  Хто називав Марка Вовчка своєю донею?
а) П. Куліш;                                       
б) Т. Шевченко;                                 
в) М. Шашкевич;
г) І. Франко.

3.   Укажіть назву першої збірки  оповідань  Марка Вовчка:
а) “Правдиві оповідання”;             
б) “Народні оповідання”;               
в) “Народні казки”;
г) “Інститутка”.

4.  П. Куліш є автором:
а)  першого українського тлумачного словника;
б) першого українського “Правопису”;
в)  української абетки;
г) першої української стилістики.

5. Як називався журнал, який видавав П. Куліш?
а)  “Ластівка”;                                  
б)  “Хата”;                                        
в) “Дзвін”;
г) “Основа”.

6. Твір П. Куліша “Чорна рада” за жанром:
а) лицарський роман;                     
б) пригодницький роман;  
в) історичний роман-хроніка;
г) етнографічний роман-феєрія.


7. Темою твору П. Куліша “Чорна рада” є:
а) змалювання боротьби за гетьманську булаву;
б) заклик до єднання козацтва;
в) одруження Петра і Лесі;
г)  розбрат серед козацтва, яке поділилося на ко­зацьку старшину та низове козацтво.

8. Художню структуру “Чорної ради” П. Куліш будує за зразком:
а) історичних романів В. Скотта;             
б) історичних поем Т. Шевченка;             
в) повісті М. Гоголя “Тарас Бульба”;
г) твору І. Франка “Іван Вишенський”.

9. Укажіть літературний псевдонім дружини П. Куліша:
а) Ганна Барвінок;      
б) Олена Пчілка;
в) Леся Українка;        
г) Марко Вовчок

10. Про які історичні події ідеться в історичному романі П. Куліша “Чорна рада?”
а) про війну під проводом Б. Хмельницького 1948 –1654 pp.;
б) про раду Хмельницького з Барабашем і зраду Барабаша;
в) про складні часи після смерті Б. Хмельницького, обрання нового гетьмана на
Ніжинській раді “черні” у 1663 p.;
г) про трагічні для України наслідки поразки шведської армії під Полтавою.

11. Про кого йдеться в повісті Марка Вовчка “Інститутка”: “Стоока наче була, все бачила, всюди, Як та ящірка, по хутору звивалась, і Бог її знає, що в їй таке було: тільки погляне, то неначе за серце тебе рукою здавить?”

а) про стару пані;

б) про панночку;  
в) про Устину; 
г) про Катрю.

12. Укажіть, хто з персонажів роману П. Куліша “Чорна рада” був носієм і хранителем традицій, звичаїв Січі:
            а) Шрам;
б) Пугач;  
в) Тур; 
г) Петро Шраменко.






понеділок, 8 травня 2023 р.

   



 9 травня 2023 р.
                                                                         
                                                                     

 5 клас

Українська мова

Тема "Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв`язком. Кома між частинами складного речення, з`єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв`язком"

1. Подивіться відеоурок за посиланням.
2.Повторіть  параграф 46.
3.Виконайте вправи:
А).Цифровий тест
 Позначте цифрами: 1 — просте речення; 2 — складне речення. Настав теплий ранок, дихає свіжістю земля.
Кленовий листочок покружляв у повітрі й упав у калюжу. У лісі сльозяться крихітні струмки, розквітає кожна квітка. За селом починався гай, і вузенька стежка вела через нього. За багато віків Київ пережив і побачив немало. З року в рік Київ прикрашається новими будинками, парками, проспектами.

Б).Спишіть, уставляючи пропущені букви та розставляючи розділові знаки.
Я дуже люблю як сп..ває бабуся. Ще ранок дихає прох..лодою від сну підводиться трава (А. Малишко). Ввеч..рі на небі сп..лахують міріади зірок а на морі стел..ться м..сячна доріжка.

5 клас
Українська література
Г. Малик "Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії"
1. Читати с.101 - 110.
2. Завдання 1 на с. 112 виконати письмово.

6 КЛАС
Українська мова

Виконати контрольну роботу № 8 з теми "Займенник" за посиланням


7 КЛАС
Українська мова
 Тема. Написання сполучників разом та окремо.

1. Подивіться відеоурок за посиланням.
2.Опрацюйте параграф 47.
3. Виконайте вправи 497,498,503.



8 КЛАС
Українська мова
Виконайте контрольну роботу №5 з теми "Синтаксис. Пунктуація" за посиланням.

Контрольна робота З української прози. Український гумор.1.Найбільше кінь Шептало не любив…
А) їздити на базар, крутити привід;
Б) колгоспну конюшню і водопій;
В) возити вантажі, працювати в полі;
Г) коней, конюха Степана.

2.Кінь Шептало пишався…
А) своєю силою, красою, незвичайністю; Б) своїм розумом і кмітливістю;
В) своїми предками – цирковими кіньми;
Г) тим, що його любив конюх Степан.

3.Дракон із повісті-казки Ю. Винничука, який з’явився біля Люботина, не влаштовував князя, тому, що був…
А) одноголовим і маленьким;
Б) надто страшним і сильним;
В) добрим і освіченим;
Г) іншої віри.

4. Князь забажав убити дракона, щоб…
А) він не лякав дітей;
Б) розважитися, спостерігаючи за поєдинком;
В) він не витоптував його поля;
Г) видати свою дочку заміж за лицаря.

5.Галя Козачок так і не почула Вітькової серенади, бо…
А) хлопці помилилися подвір’ям;
Б) Вітько забув слова пісні;
В) Вітько передумав в останню хвилину;
Г) Вітько злякався собаки на подвір’ї.

6.Через дуель Вітька Горобця…
А) заарештував міліціонер;
Б) вигнали зі школи;
В) покарали батьки;
Г) образила Галя.

7. Установіть відповідність між літературними героями та їх цитатною характеристикою.
1) Конюх Степан
2) Вітька Горобець3) Лицар Лаврін4) Федько Котигорошко
А) Деколи його опановувало бажання струсити з себе оту сонливість і бездіяльність, кидався щось робити — затіє, було, собор будувати, вже й підвалини закладуть, та раптом махне рукою й більше не з’являється на будові…»

Б) «…Маленький чоловічок, навіть не білий, а якийсь землисто-сірий, з брудними корявими ручиськами».

В) «Хлопцеві так хочеться утнути щось героїчне, щось таке лицарське. Безперечно, на очах у дівчини. Щоб побачила, який він сміливий та відважний».

Г) «…Вибирав книги на свій смак і ковтав їх десятками. Міг терпляче лежати на одному боці цілий день і ще терплячіше читати семисотсторінковий роман…»

Д) «Я виріс у сідлі і в сідлі з мечем у руках волію постати перед богом. Як той Святослав Завойовник, що головою наклав у бою з печенігами. Затишне життя на перинах мене мало приваблює».

8.Установіть відповідність між героями одного твору.
1) Кінь Шептало
2) Дракон Грицько3) Галя Козачок
А) Пустельник

Б) Юлько Ващук

В) хлопчик-підпасок
Д) Петро Білий

9. Продовжіть і запишіть речення:
А) Проблеми людини в суспільстві, свободи й неволі, особистості й натовпу розглядаються у творі…
Б) Поет і християнин у повісті «Місце для дракона» - це…
В) Гумористиним є твір…

10. Дайте розгорнуту відповідь на одне із запитань:
А) Як могла скластися доля Грицька, якби він послухав поради і покинув Люботин?
Б) Як ви вважає, якими будуть головні герої повісті «Вітька + Галя…» через десять років?​

9 КЛАС
Українська мова
Розвиток мовлення. Конспект сприйнятого на слух науково - навчального тексту

1. Подивіться відеоурок за посиланням.
2. Скласти конспект за прослуханим текстом з відеоуроку.