5 КЛАС
Українська мова
(термін виконання з 04. 05 - 08. 05. 2020)
Тема "Діалог. Тире при діалозі. Розділові знаки в реченнях при діалозі"
1. Опрацюйте параграф 48.
2. Перегляньте відеоурок
3.Виконайте вправи 507,509, 510.
4. Виконайте завдання:
І.Вправа "Знайди помилки!"
-
Визначте речення, у
яких допущено пунктуаційні помилки. Запиши їх правильно.
1.
«Книги – морська
глибина » - так писав І. Франко .
2.
Хворий відповів
«дякую, мені вже набагато краще».
3.
Світить нам у віки
пророцтво Тараса: «Не вмирає душа наша, не вмирає воля».
4.
Як ти себе почуваєш
– Запитав лікар хворого.
5.
«Книги – це ріки,
що напувають Всесвіт».
ІІ. Вправа « Мовна трансформація»
-
Речення з прямою
мовою переробіть на речення з непрямою. Запишіть.
1. «Вивчайте історію рідного краю», - говорив закликала вчителька своїх
учнів.
2. І. Франко писав: «Наша ціль
людське щастя і воля».
3. «Ти любиш давитись на небо?» - запитав батько сина.
4. «Оберігайте природу рідного краю!» - закликав екскурсовод учнів.
5. Леся запитала: «Ти бачив
мальовничі й чарівні Карпати?»
6. Дмитрик відповів: «Я дуже хочу побувати там».
-
Речення з непрямою
мовою переробіть на речення з прямою. Запишіть.
1.
Учитель сказав
старшим учням, щоб вони залишились у таборі.
2.
Я хочу попросить,
щоб хто мене сховав у сей недобрий час.
3.
Олег запитав, чому я
у хаті тримаю лелек.
4.
Кіт Вовкові сказав,
що він усім тут добре надоїв.
5.
Люди кажуть, що
будь-яка квітка у віночку щось означає.
6.
Король сказав, що
дякує синові за добру роботу.
Відповіді надсилайте на електронну адресу ryabokon_lana@meta.ua або у вайбер.
5 КЛАС
Українська література
(термін виконання з 04. 05 - 08. 05. 2020)
Тема "М. Вінграновський "Сіроманець" - захоплива й драматична історія про хлопчика й вовка як приклад гармонії людини й природи"
1. Перегляньте відеоурок
2.Прочитайте повість "Сіроманець" І частину (с.223 - 235)
3.Літературний диктант
1. Як автор розповідає про життя
вовка, яким воно було?
2.Який сон постійно снився вовку?
3.Чому такий сон снився Сіроманцю?
4. Хто такий Василь Чепіжний?
5.Як Чепіжний зустрівся із
Сіроманцем?
6. Чому у село прилетів
вертоліт?
7.Хто такий Сашко? Що його
турбує?
8.Якою дорогою Сашко ходив до школи?
9. Як хлопчик зустрівся із
Сіроманцем?
10. Куди і чому їде Чепіжний?
11.Де Сашко ховає Сіроманця?
12.Що сталося на початку зими? Як Сашко допоміг вовкові?
4.Читати ІІ частину повісті с.236 - 248.
Відповіді надсилайте на електронну адресу ryabokon_lana@meta.ua або у вайбер.
Відповіді надсилайте на електронну адресу ryabokon_lana@meta.ua або у вайбер.
6 КЛАС
Українська мова
(термін виконання з 04. 05 - 08. 05. 2020)
Тема"Вказівні й означальні займенники, їх відмінювання"
1.Перегляньте відеоурок
2.Опрацюйте с.221 - 222 підручника.
3.Виконайте вправи 509,510,512,513.
4.Вибірковий диктант
Виписати з поданого тексту займенники, вказати їх розряд за значенням.
4.Вибірковий диктант
Виписати з поданого тексту займенники, вказати їх розряд за значенням.
Усі його люблять, всі його чекають, а
хто подивиться - кожен скривиться. Хоч сам не біжить, а стоять не велить. Хто
малюнок на вікні уночі зробив мені? Мене просять і чекають, а як покажуся - утікають. Одгадай загадочку, кину
її в грядочку, нехай моя загадочка лежить до весни.
Тема"Питальні й відносні займенники,їх відмінювання"
1. Перегляньте відеоурок
2.Опрацюйте с.223- 224.
3.Виконайте вправи 518,519,520.
Відповіді надсилайте на електронну адресу ryabokon_lana@meta.ua або у вайбер.
Відповіді надсилайте на електронну адресу ryabokon_lana@meta.ua або у вайбер.
6 КЛАС
Українська література
(термін виконання з 04. 05 - 08. 05. 2020
Тема "С. Руданський "Добре торгувалось", "Запорожці у короля"
1.Перегляньте відео про творчість С. Руданського.
2.Прослухайте аудіозаписи.
3.Опрацюйте порівняльну характеристику різних жанрів комічного.
Анекдот
|
Байка
|
Співомовка
|
Коротка форма
|
Коротка форма
|
Коротка форма
|
Гумористичний
|
Комічний
|
Гумористичний
|
Прозовий
|
Частіше віршований
|
Віршований
|
Несподіваний кінець
|
Мораль
|
Несподіваний кінець
|
4.Опрацюйте с.242 - 249 підручника.
5. Літературний диктант(виконати в зошиті)
1.Запорожцям, які приїхали до короля, було запропоновано
2.У польського короля, за співомовкою С. Руданського “Запорожці у короля”, козаків частували
3.Через що козаки «вуса прездорові вгору й завертіли»?
4.“Приїхали запорожці”, “вуса прездорові”,“ляхи препогані” – це який художній засіб?
5.У якому місті ходив чумак по крамницях у співомовці "Добре торгувалось"?
6.Що у руках тримав чумак зайшовши до найбагатшої крамниці?
7.Хто такі чумаки?
8.Чи знайшов все ж таки чумак те, що шукав по крамницях?
9.Що засуджує автор у співомовці «Добре торгувалось»?
10.Як зреагували козаки на перше запрошення ляхів до столу?
11.Невеликий віршований твір або прозовий з гумористичним сюжетом називається ...
12.Зворотний порядок слів - це...
Відповіді надсилайте на електронну адресу ryabokon_lana@meta.ua або у вайбер.
7 КЛАС
Українська мова
(термін виконання з 04. 05 - 08. 05. 2020)
Тема "Частка як службова частина мови"
1.Перегляньте відеоурок
2.Опрацюйте параграф 48.
3.Виконайте завдання:
І. «Творче
реконструювання».
Переробити речення на спонукальні або питальні,
використовуючи відповідні частки.
1 Як би там не було, а чоловіки все ж таки
віддають перевагу класичній обручці (З календаря). 2) То була перша спроба
створення повної історії української літератури (З журналу). 3) Уперше свої
праці надрукувала в альманасі Наталі Кобринської «Перший вінок» (А. Шелест). 4)
На кінець літа вересові килими вкриваються рясним бузковим цвітом (В.
Пархоменко). 5) З пластів минулого піднімають та відроджують нашу справжню
історію (З журналу). 6) Природа потребує дбайливого ставлення до себе ( З
журналу)
ІІ.Згрупуйте частки на формотворчі, заперечні, модальні:
Не, би(б), як, навіть, ні, хай,
мов, годі, ані, нехай, таки, бодай, бо, но, то, от, таки, еге, атож, аби, ж.
ІІІ. Творче завдання
За опорними
словами скласти речення про небо та зорі, використовуючи частки: он, не, тільки, лиш, ген.
Тема "Частки словотворчі, формотворчі та модальні"
1.Перегляньте відеоурок.
2.Опрацюйте параграф 48.
3.Виконайте вправи 508, 509, 515.
7 КЛАС
Українська література
(термін виконання з 04. 05 - 08. 05. 2020)
Тема "А. Малишко "Пісня про рушник"
Відповіді надсилайте на електронну адресу ryabokon_lana@meta.ua або у вайбер.
Тема "А. Малишко "Пісня про рушник"
1.Подивіться відеоурок
2.Прослухайте поезію.
3. Опрацювати аналіз поезії за посиланням
4. Охарактеризувати художні образи поезії.
Мати
|
Характеристика
|
Ліричний герой
|
Характеристика
|
Рушник
|
|
Художні засоби творення
образів
|
8 КЛАС
Українська мова
Тема "Відокремлені додатки. Розділові знаки при відокремлених додатках"
1.Перегляньте відеоурок
2.Опрацюйте параграф 35.
3. Виконайте вправи 400, 401, 407.
Тема "Уточнювальні члени речення"
1.Перегляньте відеоурок
2. Виконайте завдання:
І.Переписати речення.Виділити відокремлені уточнювальні члени речення. Визначити, які це члени речення.
1. Коло гаю, в чистім полі, на самій могилі, дві тополі високії одна одну хилить (Т. Шевченко). 2. У жнива, у день жаркий, після косовиці, ми збирали колоски стиглої пшениці (В. Шевчук). 3. Отже, село звалось Луговиця, або Бабине Щастя. (Ю. Олійник). 4. Се батько Пугач, старець, або дід кошовий (П. Куліш). 5. Палиця з мотузкою може бути батогом, а може луком, тобто зброєю (П. Гірник.) 6. Небо густо-густо червоне, аж сизе (В. Винниченко). 7. В цих степах небо чисте, аж сяюче. Золотим, аж темним, клубком спустився рій на одну з наших верб (О. Гончар).
ІІ.Списати, розставляючи розділові знаки при відокремлених уточнювальних членах речення.
Чудово було тут на Дніпрі! Широкий на кілька верстов розметнувся він спокійно плинучи під сонцем до моря. Святково мигтять чайки над небесночистою водяною рівниною, біліють парусники, снують шаланди, підходять плоти... Сила-силенна води чистої, свіжої, солодкої плине і плине кудись до моря. Багатий нею Дніпро. (О. Гончар)
8 КЛАС
Українська література
Тема "В. Чемерис "Вітька + Галя, або Повість про перше кохання". Гумористична повість про життя і пригоди школярів
1.Опрацюйте біографію письменника з підручника.
2.Повість ви вже прочитали - це було випереджальне завдання.
3.Перегляньте відеоурок
4.Літературний
диктант (виконати в зошиті)
1. Яке прізвисько було у Федька?
2. Ким працювала сестра Котигорошка?
2. Як запропонував освідчитися Вітьці – Галі,
Федько?
3. Де взяв сомбреро Федько?
4. Для кого співав серенаду Вітька?
5. Ким під час канікул працю-вала Галя?
6. Що пообіцяла купити Федьку Галя, за
зізнання, кого кохає Вітька?7. Чому Юрко пішов в секунданти до Петра
Білого?
8. Яку репліку постійно повторював Причепа?
10. Кличка бугая, який змусив Причепу
видряпатися на телефонний стовп.
12. Чий тин загорівся?
Відповіді надсилайте на електронну адресу ryabokon_lana@meta.ua або у вайбер.
9КЛАС
Українська мова
Виконайте контрольну роботу №5 "Складне речення з різними видами сполучникового і безсполучникового зв`язку. Текст як одиниця мовлення й продукт мовленнєвої діяльності" за посиланням (тисніть на посилання).
9КЛАС
Українська література
Тема "П. Куліш "Чорна рада". Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв"
1.Ознайомтесь з ідейно - тематичним аналізом роману "Чорна рада" за посиланням.
2.Впізнай героя за цитатою: (виконати в зошиті)
1.«Як
треба рятувати Україну, байдуже мені і літа, і рани»
2.«Моя хата скраю, я нічого не знаю»
3. «На
Запоріжжі воля ніколи не вмирала, давні звичаї ніколи не забувались»
4. «
Молода, батьку, знайшлась би й друга,
Кирила Тура другого не буде»
5.«
Коли таке лихо сталося через мою Лесю… Везіть пана Петра до нас у Хмарище. Не
будемо ночей досипати, а вже його на ноги поставимо»
6.«Будь
мені за рідну сестру. Не судив нам бог жить із тобою….я довіку не перестану
тебе любити, як свою душу»
3.Подивіться відео "Характеристика героїв роману"
Тема. Розвиток мовлення "Твір - характеристика персонажа роману П. Куліша "Чорна рада"
1. Подивіться відеоурок
2. Оберіть персонажа твору та напишіть твір - характеристику.
3. Прочитайте твір М. Вовчка "Інститутка".
Відповіді надсилайте на електронну адресу ryabokon_lana@meta.ua або у вайбер.
Немає коментарів:
Дописати коментар