9 травня 2023 р.
5 клас
Українська мова
Тема "Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв`язком. Кома між частинами складного речення, з`єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв`язком"
1. Подивіться відеоурок за посиланням.
2.Повторіть параграф 46.
3.Виконайте вправи:
А).Цифровий тест
Позначте цифрами: 1 — просте речення; 2 — складне речення. Настав теплий ранок, дихає свіжістю земля.
Кленовий листочок покружляв у повітрі й упав у калюжу. У лісі сльозяться крихітні струмки, розквітає кожна квітка. За селом починався гай, і вузенька стежка вела через нього. За багато віків Київ пережив і побачив немало. З року в рік Київ прикрашається новими будинками, парками, проспектами.
Позначте цифрами: 1 — просте речення; 2 — складне речення. Настав теплий ранок, дихає свіжістю земля.
Кленовий листочок покружляв у повітрі й упав у калюжу. У лісі сльозяться крихітні струмки, розквітає кожна квітка. За селом починався гай, і вузенька стежка вела через нього. За багато віків Київ пережив і побачив немало. З року в рік Київ прикрашається новими будинками, парками, проспектами.
Б).Спишіть, уставляючи пропущені букви та розставляючи розділові знаки.
Я дуже люблю як сп..ває бабуся. Ще ранок дихає прох..лодою від сну підводиться трава (А. Малишко). Ввеч..рі на небі сп..лахують міріади зірок а на морі стел..ться м..сячна доріжка.
5 клас
Українська література
Г. Малик "Незвичайні пригоди Алі в країні Недоладії"
1. Читати с.101 - 110.
2. Завдання 1 на с. 112 виконати письмово.
6 КЛАС
Українська мова
Виконати контрольну роботу № 8 з теми "Займенник" за посиланням
7 КЛАС
Українська мова
Тема. Написання сполучників разом та окремо.
1. Подивіться відеоурок за посиланням.
2.Опрацюйте параграф 47.
3. Виконайте вправи 497,498,503.
8 КЛАС
Українська мова
Виконайте контрольну роботу №5 з теми "Синтаксис. Пунктуація" за посиланням.
Контрольна робота З української прози. Український гумор.1.Найбільше кінь Шептало не любив…
А) їздити на базар, крутити привід;
Б) колгоспну конюшню і водопій;
В) возити вантажі, працювати в полі;
Г) коней, конюха Степана.
2.Кінь Шептало пишався…
А) своєю силою, красою, незвичайністю; Б) своїм розумом і кмітливістю;
В) своїми предками – цирковими кіньми;
Г) тим, що його любив конюх Степан.
3.Дракон із повісті-казки Ю. Винничука, який з’явився біля Люботина, не влаштовував князя, тому, що був…
А) одноголовим і маленьким;
Б) надто страшним і сильним;
В) добрим і освіченим;
Г) іншої віри.
4. Князь забажав убити дракона, щоб…
А) він не лякав дітей;
Б) розважитися, спостерігаючи за поєдинком;
В) він не витоптував його поля;
Г) видати свою дочку заміж за лицаря.
5.Галя Козачок так і не почула Вітькової серенади, бо…
А) хлопці помилилися подвір’ям;
Б) Вітько забув слова пісні;
В) Вітько передумав в останню хвилину;
Г) Вітько злякався собаки на подвір’ї.
6.Через дуель Вітька Горобця…
А) заарештував міліціонер;
Б) вигнали зі школи;
В) покарали батьки;
Г) образила Галя.
7. Установіть відповідність між літературними героями та їх цитатною характеристикою.
1) Конюх Степан2) Вітька Горобець3) Лицар Лаврін4) Федько Котигорошко
А) Деколи його опановувало бажання струсити з себе оту сонливість і бездіяльність, кидався щось робити — затіє, було, собор будувати, вже й підвалини закладуть, та раптом махне рукою й більше не з’являється на будові…»
Б) «…Маленький чоловічок, навіть не білий, а якийсь землисто-сірий, з брудними корявими ручиськами».
В) «Хлопцеві так хочеться утнути щось героїчне, щось таке лицарське. Безперечно, на очах у дівчини. Щоб побачила, який він сміливий та відважний».
Г) «…Вибирав книги на свій смак і ковтав їх десятками. Міг терпляче лежати на одному боці цілий день і ще терплячіше читати семисотсторінковий роман…»
Д) «Я виріс у сідлі і в сідлі з мечем у руках волію постати перед богом. Як той Святослав Завойовник, що головою наклав у бою з печенігами. Затишне життя на перинах мене мало приваблює».
8.Установіть відповідність між героями одного твору.
1) Кінь Шептало2) Дракон Грицько3) Галя Козачок
А) Пустельник
Б) Юлько Ващук
В) хлопчик-підпасок
Д) Петро Білий
9. Продовжіть і запишіть речення:
А) Проблеми людини в суспільстві, свободи й неволі, особистості й натовпу розглядаються у творі…
Б) Поет і християнин у повісті «Місце для дракона» - це…
В) Гумористиним є твір…
10. Дайте розгорнуту відповідь на одне із запитань:
А) Як могла скластися доля Грицька, якби він послухав поради і покинув Люботин?
Б) Як ви вважає, якими будуть головні герої повісті «Вітька + Галя…» через десять років?
9 КЛАС
Українська мова
Розвиток мовлення. Конспект сприйнятого на слух науково - навчального тексту
1. Подивіться відеоурок за посиланням.
2. Скласти конспект за прослуханим текстом з відеоуроку.
Немає коментарів:
Дописати коментар