середа, 9 лютого 2022 р.


 10 лютого 2022 р.

6 клас
Українська мова
Виконати контрольну роботу №5. Прикметник за посиланням 


6 клас
Українська  література
Контрольна робота №4 "Я і світ"
Виконати в зошиті, в школі перевірю!!!!!!

Завдання 1 – 6. Виберіть ОДИН правильний варіант відповіді.

1.Твір І.Калинця, у якому розповідається про життєдайне цілюще джерело

А «Блискавка»                                    В  «Веселка»

Б «Стежечка»                                     Г «Криничка».

 

2. Героїня якої поезії «Мотузочком диму \ Хату привязала до небес»?

А «Стежечка» І.Калинця                   В «Підкова» І.Жиленко

Б  «Жар-птиця» І.Жиленко               Г «Теплота родинного інтиму» С. Чернілевського.

 

3. Назвіть поезію І. Жиленко, у якій стверджується думка, що кожна дитина відчуває себе щасливою, коли у новорічні свята всі її сподівання і мрії стають реальністю

А «Підкова»                                        В «Гном у буфеті»

Б «Жар-птиця»                                   Г «Рожеве поле».

 

4. Потрапивши на рідну землю, хлопець звернувся до старця, який сидів у нього на плечах, з такою піднесеною промовою:

А  «Яке щастя врешті бути вдома!»                        В  «Подивись, як гарно у мене на рідній землі!»

Б  «Тепер ти бачиш, який гарний цей світ!»          Г «Повертатися додому ніколи не пізно!»

 

5. Риба покинула батьків, бо вона розуміла, що («Говорюща риба»)

А їх убивала неслава такої дитини              В знайшла кращий табун

Б стала дорослою                                           Г захотіла жити самостійним життям

 

6. У житті важливо, щоб тебе могли почути – така головна думка твору

А «Говорюща риба» Е.Андрієвської           В «Теплота родинного інтиму» С. Чернілевського

Б «Казка про Яян» Е.Андрієвської              Г «Криничка» І.Калинця.

 

У завданні 7 необхідно встановити правильну послідовність подій.

7. Установіть послідовність подій, що відбуваються у творі Е. Андієвської «Говорюща риба».

А «…щоразу, повертаючись з моря, рибалки розповідали, як замість їхати з ними на рибу, рибалка ходить по березі й гукає свого приятеля…»

Б «…Спочатку, коли риба була маленькою, засмучені батьки сподівалися, що з віком, як їхня дитина вбиратиметься в луску, це мине…»

В «…Невдовзі риба знала не тільки ймення й уподобання усіх його дітей і жінки, а й як виглядає у рибалки хата й на подвір’ї, чим він журиться й що думає…»

Г «…З цих пір риба стала жити на березі…»

 

У завданнях 8, 9 необхідно встановити відповідність інформації. До кожного рядка, позначеного цифрою, доберіть відповідник, позначений буквою.

8. Установіть відповідність між цитатою та назвою твору.

1. «…ходім зі мною …  обережно               А І. Калинець «Стежечка»

не зачепися за камінець»                              Б Емма Андієвська «Казка про яян»            

2. «Махнуло рученя на бензовозі»               В С. Чернілевський «Забула внучка

3. «А тоді поїду в Лапландію»                       в баби черевички...»                                             

4 «Довго чекав рибалка                                 Г І. Жиленко «Підкова»

на свого приятеля…»                                                Д Емма Андієвська «Говорюща риба»            

 

 

9. Установіть відповідність між висловом та героєм, якому він належить.

1. «Я – не вилов, я приятель вашого чоловіка,       А старий дідусь («Казка про яян»)

і мене запрошено до вас у гості».                            Б пастушок («Казка про яян»)            

2. «Ще цього не вистачало, щоб на подвір’ї           В жінка рибалки («Говорюща риба»)            

жива риба валялася».                                               Г консервна бляшанка («Говорюща риба»)

3. «За рогом моєї вежі лежать кельми для              Д риба («Говорюща риба»)

новоприбулих, бери собі, якусь і починай

будувати свою вежу».

4. «Я хочу, аби ти бодай перед смертю

дихнув свіжим повітрям».

 

Завдання 10 потребує короткої відповіді

10. Дайте визначення поняття.

Притча – це ….

 

Завдання 11 потребує розгорнутої відповіді

11. Доведіть, що цінність краси людини не тільки в зовнішності, а й у її вчинках, поведінці. Наведіть приклади із вивчених творів та сучасного життя.

Даючи відповідь на запитання, побудуйте текст-роздум.

 9 клас

Українська  література
Т. Шевченко. "Причинна", "Думи мої..."
1.Опрацювати с.192 - 197. (Законспектувати основні віхи життя Т. Шевченка).
2.Опрацювати с.198 - 199.
3. Прочитати з "Кобзаря" твори, зазначені в темі уроку. Можна за посиланням 1, посиланням 2.
4.Скласти паспорти цих творів(обов`язково!!!!)

Немає коментарів:

Дописати коментар