Завдання 1 – 6. Виберіть ОДИН правильний варіант відповіді.
1.Твір І.Калинця, у якому розповідається про життєдайне цілюще джерело
А «Блискавка» В «Веселка»
Б «Стежечка» Г «Криничка».
2. Героїня якої поезії «Мотузочком диму \ Хату прив’язала до небес»?
А «Стежечка» І.Калинця В «Підкова» І.Жиленко
Б «Жар-птиця»
І.Жиленко Г «Теплота родинного інтиму» С.
Чернілевського.
3. Назвіть поезію І.
Жиленко, у якій стверджується думка, що кожна дитина відчуває себе
щасливою, коли у новорічні свята всі її сподівання і мрії стають реальністю
А «Підкова» В «Гном у буфеті»
Б «Жар-птиця» Г «Рожеве поле».
4. Потрапивши на рідну
землю, хлопець звернувся до старця, який сидів у нього на плечах, з такою
піднесеною промовою:
А «Яке щастя врешті бути вдома!» В «Подивись, як гарно у мене на рідній землі!»
Б «Тепер ти бачиш, який гарний цей світ!» Г «Повертатися
додому ніколи не пізно!»
5. Риба покинула батьків, бо вона розуміла, що («Говорюща
риба»)
А їх убивала неслава такої дитини В знайшла кращий табун
Б стала
дорослою Г захотіла жити самостійним життям
6. У житті важливо, щоб тебе могли почути – така головна
думка твору
А «Говорюща риба» Е.Андрієвської В «Теплота
родинного інтиму» С. Чернілевського
Б «Казка про Яян» Е.Андрієвської Г «Криничка» І.Калинця.
У
завданні 7 необхідно встановити правильну послідовність подій.
7. Установіть послідовність подій, що відбуваються у
творі Е. Андієвської «Говорюща риба».
А «…щоразу, повертаючись з моря, рибалки розповідали, як
замість їхати з ними на рибу, рибалка ходить по березі й гукає свого приятеля…»
Б «…Спочатку, коли риба була маленькою, засмучені батьки
сподівалися, що з віком, як їхня дитина вбиратиметься в луску, це мине…»
В «…Невдовзі риба знала не тільки ймення й уподобання усіх
його дітей і жінки, а й як виглядає у рибалки хата й на подвір’ї, чим він
журиться й що думає…»
Г «…З цих пір риба стала жити на березі…»
У
завданнях 8, 9 необхідно встановити відповідність інформації. До кожного рядка,
позначеного цифрою, доберіть відповідник, позначений буквою.
8. Установіть відповідність між цитатою та назвою твору.
1. «…ходім зі мною …
обережно А І. Калинець «Стежечка»
не зачепися за камінець»
Б Емма Андієвська «Казка про яян»
2. «Махнуло рученя на
бензовозі» В С. Чернілевський «Забула внучка
3. «А тоді поїду в Лапландію»
в баби черевички...»
4 «Довго чекав рибалка Г І.
Жиленко «Підкова»
на
свого приятеля…» Д Емма Андієвська «Говорюща
риба»
9. Установіть відповідність між висловом та героєм, якому
він належить.
1. «Я – не вилов, я приятель вашого чоловіка, А старий
дідусь («Казка про яян»)
і мене запрошено до вас у гості». Б пастушок («Казка про яян»)
2. «Ще цього не вистачало,
щоб на подвір’ї В жінка
рибалки («Говорюща риба»)
жива риба валялася». Г консервна бляшанка («Говорюща
риба»)
3. «За рогом моєї вежі лежать кельми
для Д риба («Говорюща риба»)
новоприбулих, бери собі, якусь і починай
будувати свою вежу».
4. «Я хочу, аби ти бодай перед смертю
дихнув свіжим повітрям».
Завдання
10 потребує короткої відповіді
10. Дайте визначення поняття.
Притча
– це ….
Завдання 11 потребує розгорнутої відповіді
11. Доведіть, що цінність краси людини не тільки в зовнішності, а й у її
вчинках, поведінці. Наведіть приклади
із вивчених творів та сучасного життя.
Даючи відповідь на запитання, побудуйте текст-роздум.
9 клас
Немає коментарів:
Дописати коментар