5 клас
Українська мова
(термін виконання завдань з 30. 03 - 4. 04.2020)
1. Виконайте контрольну роботу з теми "Відомості з синтаксису та пунктуації" за посиланням (натисніть на слово "посилання").
Тема "Речення з однорідними членами. Кома між однорідними членами"
1. Перегляньте відеоуроки з теми
2. Опрацюйте § 42 підручника.
3. Виконайте вправи 444, 447, 453 (відповіді надсилайте на електронну адресу ryabokon_lana@meta.ua або у вайбер).
4. Виконайте вправу
Диктант «Визбирувач»
Визбирати із запропонованих речень однорідні члени речення, вказати їх
кількість.
1.Тягнуться до сонця і квіти, і
трави, віти кучеряві, гори голубі. 2.Ось уже з місяць стоять теплі, погожі,
навіть спекотні дні. 3.Я про все співаю молодо і дзвінко. 4.Люблю я ключі
журавлині, копитами вибитий шлях, сади на моїй Україні і зорі в її небесах. (відповіді надсилайте на електронну адресу ryabokon_lana@meta.ua або у вайбер).
4. Виконати інтерактивну вправу (вікторина) LearningApps.org ,(натискаємо на "інтерактивна вправа" і виконуємо), зробити скріншот результату відповіді та надіслати на вайбер у групу 5 клас.
Тема "Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами"
1. Перегляньте відеоуроки.
2.Опрацюйте § 43 підручника.
3. Виконайте вправи 457, 458, 461 (відповіді надсилайте на електронну адресу ryabokon_lana@meta.ua або у вайбер).
4. Виконайте вправу
Цифровий диктант
(відповіді надсилайте на електронну адресу ryabokon_lana@meta.ua або у вайбер).
Закодувати речення з однорідними членами, використовуючи такі позначення: 1 – кома між однорідними членами речення;
2 – двокрапка (узагальнююче
слово перед однорідними членами);
3 – тире (узагальнююче слово після однорідних членів).
1.Зашепотіли збуджені листочки заметушилась у траві комашня.
2.Українці люблять усе український край, красу природи.
3.Луки, гори, пишні сади усе
земне і принишкле.
4.На будинках, на деревах,
парканах усюди червоний відблиск.
5.Наче все покрилось туманом і
ріка, і гори, і сади.
6.Стала похмура і непривітна
пора сльота, мжичка, дощ, вітер.
7.Мамина пісня, батькова хата,
дідусева казка, бабусина вишиванка усе це наша пам`ять, наші символи, історія
українського народу.
8.Тихо було навкруги і над
широким плесом лиману внизу, і позаду над урвищами гори.
9.Людина до людини родина до
родини рід до роду – це і є український народ.
10.Мати перша в світі навчила
мене любити роси легенький ранковий туман п`янкий любисток маковий цвіт і
кетяги калини.
5. Виконати інтерактивну вправу LearningApps.org (натискаємо на "інтерактивна вправа" і виконуємо), зробити скріншот результату відповіді та надіслати на вайбер у групу 5 клас.
Українська література
(термін виконання завдань з 30. 03 -
4. 04.2020)
1. Ознайомитися з відомостями про письменника
Є. Гуцала та прочитати оповідання Є. Гуцала "Лось".
Є. Гуцала та прочитати оповідання Є. Гуцала "Лось".
2. Поділіть текст оповідання на частини, доберіть до них заголовок.
3. Намалюйте квіточку і в кожній пелюсточці запишіть свої міркування про те, що потрібно робити людям, щоб зберегти природу.
(Відповіді надсилайте на електронну адресу ryabokon_lana@meta.ua або у вайбер).
6 клас
Українська мова
(термін виконання з 30. 03 - 04. 04. 2020)
Тема "Узгодження числівників з іменниками"
1. Перегляньте відеоурок
2. Виконайте завдання тренажер з правопису української мови (перевірте свої знання). Натискайте слово "тренажер".
3. Виконайте вправу
Розкриваючи
дужки, запишіть словосполучення:
Півтора (зошит), два (раз), чотири (оберемок), півтори (зміна), півтора
(день), три (місяць), три (рядно), два (училище), два (острів), перед першим
(грудень), два (озеро), два з половиною
(вагон), три (цап), чотири (дерево), три (стілець), три з половиною (ящик), два (комп’ютер), три (місяць), чотири (урок), два (кролик), шість (кролик), три
(апельсин), дві п’яті (метр), два з половиною (кілограм), сорок з половиною
(процент), п’ять десятих (відсоток), півтора (місяць), півтора (рік), двадцять
чотири (трактор), чотири (планшет), три (сантиметр), два (коктейль), чотири
(учень), одна (слива), п’ять (картина), два (кілометр), шість (автобус), три
(ананас), вісім (ожина), п’ять (удав), два (килим), півтора (пиріг), десять
(острів), чотири (светр), п’ятнадцяте (квітень), вісім (лящ), сім (стебло), три
(колесо), два (смайлик), дев’ять (колір), чотири (будинок).
45
(журнал), 23 (рiк), 2 (висновок), 4 (графiк), 7 (ювiлей), 58 (номер), 34 (епiзод), 5 (мiкроскоп), 42 (доказ),
17 (аргумент), 6 (випадок),
22 (вершник), 8 (принцип), 3
(промiнь), 27 (дослiд), 63 (комп’ютер),
542 (приклад), 16 (астероїд), 4
(атом), 25 (фрагмент), 3 (коледж), 76 (пристрiй), 32 (спалах), 4 (метод), 6
(байт), 83 (предмет).
(Відповіді надсилайте на електронну адресу ryabokon_lana@meta.ua або у вайбер).
Тема. Числівники прості, складні, складені
1. Перегляньте відеоурок
2. Опрацюйте в підручнику § 55, с. 196
3. Виконайте вправи 459, 460.
(Відповіді надсилайте на електронну адресу ryabokon_lana@meta.ua або у вайбер).
Українська література
(термін виконання з 30. 03 - 04. 04. 2020)
Українська мова
(термін виконання з 30. 03 - 04. 04. 2020)
1. Прочитайте фантастичну повість Л. Ворониної "Таємне товариство боягузів, або засіб від переляку № 9".2. Розділи І – V. (опрацюйте уважно, дайте відповіді на запитання за посиланням). Натискайте посилання і виконуйте роботу.
7 клас
Українська мова
(термін виконання з 30. 03 - 04. 04. 2020)
Українська мова
(термін виконання з 30. 03 - 04. 04. 2020)
Тема. Правопис прислівників на -о, -е, утворених
від прикметників і дієприкметників
1. Опрацювати параграф 38 підручника.
2. Виконати вправи 386, 387, 388.
(Відповіді надсилайте на електронну адресу ryabokon_lana@meta.ua)
Українська література
1.Ознайомитися з творчістю Л. Пономаренко.
2. Прочитати новелу Л. Пономаренко "Гер переможений".
3. Знати, що таке новела.
4.Дібрати цитатний матеріал (виписати цитати з тексту):ставлення
полонених до міста, його жителів; ставлення дорослих до полонених; ставлення дітей до полонених.
5. Дати розгорнуту відповідь на запитання: Фрідріх – жертва чи ворог? Чому?
(Відповіді надсилайте на електронну адресу ryabokon_lana@meta.ua)
8 клас
Українська мова
(термін виконання з 30. 03 - 04. 04. 2020)
1. Виконати контрольну роботу № 4 з теми
"Синтаксис. Пунктуація" за посиланням. (натискайте на слово "посилання" і виконуйте в Google Формі.)
Тема "Поняття про відокремлення. Відокремлені другорядні члени речення"
1. Опрацюйте теоретичний матеріал за посиланням.
2. Виконайте вправи
А).Записати речення, розставити розділові знаки. Підкреслити члени речення.
Українська мова
2. Виконайте вправи
А).Записати речення, розставити розділові знаки. Підкреслити члени речення.
На світі все знайдеш, крім рідної матері.
В провулках, поміж тинами, клубочилась темрява, але
небо було світле і зоряне.
Гола земля, бита крилами вітру, безнадійно сіріла
під олив’яним небом.
Б).Творче
конструювання
Поширити подані речення відокремленими членами
речення.
Сьогодні він зосереджений.
Чути переплеск весла.
В).Сконструюйте речення з
поданих слів, вкажіть відокремлені члени речення.
Хмарки, небу, по, розкидані, пливли, легенькі,
вітром.
Вкриті, яблуні, гілля, нахилили, рясно, плодами,
землі, до.
(Відповіді надсилайте на електронну адресу ryabokon_lana@meta.ua), вайбер.
Українська література
(термін виконання з 30. 03 - 04. 04. 2020)
1. Виконати контрольну роботу за посиланням (натискайте на слово "посилання" і виконуйте в Google Формі.)
2. Читати В. Дрозд "Білий кінь Шептало".
2. Читати В. Дрозд "Білий кінь Шептало".
9 клас
Українська мова
(термін виконання з 30. 03 - 04. 04. 2020)
1. Виконати контрольну роботу за
виконуйте в Google Формі.)
Українська література
(термін виконання з 30. 03 - 04. 04. 2020)
1. Прочитати поему Т. Шевченка "Наймичка".
2. Що ж спільного і відмінного у Ганни і Катерини? (скласти порівняльну характеристику "Кола Вена").
3. Бліц-диктант за поемою «Наймичка»
- До кого зверталася Ганна, жаліючись на свою нещасливу долю?
- Яку пісню співала Ганна у неділю вранці-рано, блукаючи в тумані?
- Чи була рідня у героїні?
- Через що сумували Трохим і Настя?
- Де дід і баба знайшли дитину?
- Чому Трохим поїхав до Городища?
- Чому Ганна прийшла на хутір?
- Чим займався Марко, ставши дорослим?
- Чому Ганни не було на весіллі Марка?
- Кому молилась Ганна, коли Марко тривалий час не повертався додому?
- Який подарунок віз Марко наймичці?
- Як Марко сприйняв звістку, що Ганна його мати?
(Відповіді надсилайте на електронну адресу ryabokon_lana@meta.ua), вайбер.
Немає коментарів:
Дописати коментар