Дистанційне навчання
14.03 - 18.03.2022 р.
Увага! Діти! Завдання вам даю на тиждень. Виконуйте у зручний для вас час. Все пишіть у зошитах, надсилати мені непотрібно (перевірю в школі при першій нагоді! А вона буде обов`язково).Уважно дивіться відео, якщо вони йдуть до уроків, читайте параграфи, бо без знання правил виконати вправи неможливо! Вчіть вірші напам`ять! (Перевірю!)І пам`ятайте, що нашій країні потрібні розумні учні, щирі українці!
5 клас
Українська мова
Контрольний твір-роздум за колективно складеним планом у художньому стилі на тему: "Чому необхідно знати історію свого народу?"
Роздум — це зв′язний текст, що характеризує логічно послідовний ряд думок, міркувань, висновків на певну тему. Характерною ознакою тексту-роздуму є перебування речень у відношеннях причини й наслідку (обґрунтування, пояснення думки, висловленої в іншому реченні).
Роздум
зазвичай складається з трьох частин. Це:
Теза —
частина, що містить думку, яку треба довести чи пояснити (вступ).
Докази —
аргументуюча, пояснювальна.(основна частина).
Для підтвердження основної думки слід добирати
якомога більше вагомих доказів.
Висновок (як правило, збігається з думкою,
висловленою на початку тексту).
Теза (вступ) Я думаю, що...; мені здається, що...; я вважаю, що...
Аргументи Чому?
Тому що...; по-перше,...; по-друге,...
Докази Хочеться
згадати твір...; наведу приклад з власного життя
Висновок Отже,...; підсумовуючи, можна зазначити...
Презентація суджень.
ü "Рослина без коріння всихає, людина без минулого не
живе", бо минуле, як стебло, на якому ростуть гілочки сучасності…
ü …є події, які має знати і
пам’ятати кожна людина,щоб у майбутньому не допустити повторення
:"ознайомлений – тому озброєний".
ü Причин вивчати історію
багато. Це може бути не тільки корисно, але й дуже цікаво. Кожна людина сама
знаходить для себе свою власну причину, або не знаходить, так і залишаючись
невігласом з обмеженим кругозором.
ü В історії часто трапляються
гідні приклади для наслідування. Життя історичних особистостей вивчене і
розписане вздовж і впоперек. Ми можемо запозичити їхні знання та вміння і
застосовувати у власних життєвих ситуаціях.
ü «Нове – це добре забуте
старе». Якщо ми подивимося, що відбувається навколо нас: з довкіллям, в країні
і світі взагалі, то виявимо повторюваність подій. Отже, історія творить
неможливе – вона вчить нас передбачати майбутнє!
ü З уроків історії ми ще
дізнаємося про велику кількість
справжніх героїв нашої країни, людей, які не пошкодували свого життя, захистили свою Батьківщину, життя людей. Тільки завдяки їх хоробрості,
мужності живемо зараз і ми. Тому нащадки
повинні пам’ятати своїх справжніх героїв.
▼ Складання плану побудови
твору-роздуму.
Орієнтовний план
1.
Історію свого народу треба знати.
2.
Знання історії – попередження помилок в майбутньому.
3.
Історичні герої – справжній приклад для наслідування.
4.
Приклади з літератури, з життя.
5.
Знання історії свого народу –
важливий фактор існування нації.
Написати твір за поданим планом.
Тема "Види речень за метою висловлювання; за емоційним забарвленням"
1. Подивіться відеоурок за посиланням.
2.Повторити параграф 5.
3. Переписати. У кінці кожного речення поставити потрібний розділовий знак. Визначити вид кожного речення за метою висловлювання. Вказати окличні речення.
Вечір Сивий туман заплутався в деревах Темно Раптом біля мене щось вибухнуло Звук схожий на легкий постріл Невже каштан впав Йди сюди Який же ти гарний
Ще один каштан вистрибнув із зеленої шкаралупи і покотився Куди він котиться Невже каштан хоче наздогнати літо Чи він рветься привітати осінь
У пору стріляння каштанів ластівки сунуть табунами на південь Польові миші ховають під землю зерно Стріляння каштанів сповіщає про початок осені Знай це
5 клас
Українська література
Оповідання С. Васильченка "У бур`янах"
1. Прочитати с.187 - 195.
2.Завдання 11(с.195) письмово.
Т. Шевченко "За сонцем хмаронька пливе"
1. Опрацювати с.195-196.
2.Виписати в зошит, що таке тропи, персоніфікація.
3.Прослухати аудіозапис вірша за посиланням.
4. Ознайомитися з аналізом вірша за посиланням.
5. Вивчити вірш напам`ять.
6 клас
Українська мова
Увага! Діти! Завдання вам даю на тиждень. Виконуйте у зручний для вас час. Все пишіть у зошитах, надсилати мені непотрібно (перевірю в школі при першій нагоді! А вона буде обов`язково).Уважно дивіться відео, якщо вони йдуть до уроків, читайте параграфи, бо без знання правил виконати вправи неможливо! Вчіть вірші напам`ять! (Перевірю!)І пам`ятайте, що нашій країні потрібні розумні учні, щирі українці!
Тема "Написання не з прикметниками"
1. Подивіться відеоурок за посиланням.
2. Виконати вправи.
А). До поданих слів дібрати з довідки прикметники-синоніми, утворені префіксальним способом за допомогою префікса не-. Пояснити написання.
Пасивний, бідний, загрозливий, безпрецедентний, простий, грубий, навіжений, короткий, збитковий, безмежний, поблажливий, безнадійний, зрадливий, наполегливий, пам′ятний, особливий, зомлілий.
Довідка: невгамовний, неактивний, невигідний, небезпечний, невеликий, невипра´вний, незабутній, небагатий, нечуваний, невірний, невиба´гливий, неввічливий, невимі´рний, незвичайний, невимогливий, невтомний, непритомний.
Б). Відновіть фразеологічні звороти, вставивши на місці крапок з довідки потрібні за змістом прикметники з не. Поясніть значення сталих сполук.
1) ………. на розум. 2)……… проби. 3) Хома…….. . 4) Глянути …….. оком. 5) ………. голосом. 6) ……. сила поплутала.
Довідка:не/високої, не/людським, не/багатий, не/чиста, не/вірний, не/добрим.
Тема. Розвиток мовлення. Твір -опис природи в художньому стилі за картиною
1. Опрацювати параграф 78.
2.Вправа 587(усно).
3.Вправа 588 (письмово).
6 клас
Українська література
1. Прочитати В. Нестайко "Тореадори з Васюківки".
2.Ознайомитися з аналізом твору за посиланням.
3.Письмово охарактеризувати героїв твору. Для допомоги посилання.
7 клас
Увага! Діти! Завдання вам даю на тиждень. Виконуйте у зручний для вас час. Все пишіть у зошитах, надсилати мені непотрібно (перевірю в школі при першій нагоді! А вона буде обов`язково).Уважно дивіться відео, якщо вони йдуть до уроків, читайте параграфи, бо без знання правил виконати вправи неможливо! Вчіть вірші напам`ять! (Перевірю!)І пам`ятайте, що нашій країні потрібні розумні учні, щирі українці!
Українська мова
Тема "Прислівник"
1.Подивіться відеоурок за посиланням.
2.Опрацювати параграф 32.
3. Виконати вправи 325 (2, 3 завдання).
4.Замінити фразеологізми близькими за значенням прислівниками з довідки.
Опинитися просто неба –
як сніг на голову –
намокнути до останньої нитки -
кинутися з усіх ніг -
не мати кінця-краю -
йти, як не своїми ногами -
спати без задніх ніг -
жити на широку ногу -
Довідка: наскрізь, надворі, багато, поволі, швидко, нескінченно, міцно, раптово.
Тема "Розряди прислівників"
1.Подивитися відео за посиланням.
2. Параграф 32 (с.121).
3. Виконати вправи 328, 333.
Українська література
Тема "В. Симоненко "Лебеді материнства"
1.Подивитися відеоурок за посиланням.
2.Опрацювати в підручнику біографію В. Симоненка.
3. Прочитати вірш "Лебеді материнства".
4. Записати паспорт твору за посиланням.
Тема "В. Симоненко "Ти знаєш, що ти -людина?"
1.Подивитися відеоурок за посиланням
2. Прочитати вірш.
3. Записати паспорт твору за посиланням.
8 клас
Увага! Діти! Завдання вам даю на тиждень. Виконуйте у зручний для вас час. Все пишіть у зошитах, надсилати мені непотрібно (перевірю в школі при першій нагоді! А вона буде обов`язково).Уважно дивіться відео, якщо вони йдуть до уроків, читайте параграфи, бо без знання правил виконати вправи неможливо! Вчіть вірші напам`ять! (Перевірю!)І пам`ятайте, що нашій країні потрібні розумні учні, щирі українці!
Українська мова
Тема "Звертання. Розділові знаки при звертанні"
1.Подивитися відеоурок за посиланням.
2. Виконати вправи
Вибірково-розподільний диктант
Випишіть у два стовпчики звертання: 1) непоширені, 2) поширені. Якщо болить серце, тобі, друже, поталанило. (В. Стус) Нам випало, сину, досіяти і долюбити отецькеє поле. Тримайсь, козаче! Поки є ми, порівну на наші плечі поклади свій біль. (Б. Олійник) Прапрадіди, в тім і моя вина, що вас небагатьох сьогодні знаю. Не забудь, мій сину, жнивне поле! (П. Перебийніс) Пробач мені, життя, дароване так щедро! Душа полів, ти пам’ятаєш стерні? (Л. Костенко) Здрастуй, сонце, і здрастуй, вітре! Здрастуй, свіжосте нив! (В. Симоненко) Ти, хмарино у небі, ти, сестрице срібляста, ти скажи,— тебе не проходило щастя? З’явись, мій світлий дню, світанку мій рум’яний, збирай товаришів у коло полум’яне. Чуєш ти мене, друже і брате, всім я руку в путі подаю. Забряжчи, золоте відеречко, розплещи дзвонкової води! Журавлем худим і непокірним, рідний краю мій, я прилечу! (Із тв. А. Малишка)
Спишіть речення. Подані в дужках слова поставте у форму кличного відмінка. Вставити пропущені розділові знаки.
9 клас
Увага! Діти! Завдання вам даю на тиждень. Виконуйте у зручний для вас час. Все пишіть у зошитах, надсилати мені непотрібно (перевірю в школі при першій нагоді! А вона буде обов`язково).Уважно дивіться відео, якщо вони йдуть до уроків, читайте параграфи, бо без знання правил виконати вправи неможливо! Вчіть вірші напам`ять! (Перевірю!)І пам`ятайте, що нашій країні потрібні розумні учні, щирі українці!
Українська мова
Тема "Кома та крапка з комою у безсполучниковому складному реченні"
1.Подивитися відеоурок за посиланням
2. Параграф 29.
3. Вправи 2,4, с.105 вправа з будинком.
Українська література
Т. Шевченко. Поема "Сон"
1.Прочитати поему за посиланням
2. Опрацювати с.203-209.
3. Скласти паспорт твору за посиланням
4. Вивчити напам`ять уривок від слів "Летим. Дивлюся , аж світає ...до А мати пшеницю на панщині жне".
Немає коментарів:
Дописати коментар