неділя, 13 березня 2022 р.

 


Дистанційне навчання

14.03 - 18.03.2022 р.



Увага! Діти! Завдання вам даю на тиждень. Виконуйте у зручний для вас час. Все пишіть у зошитах, надсилати мені непотрібно (перевірю в школі при першій нагоді! А вона буде обов`язково).Уважно дивіться відео, якщо вони йдуть до уроків, читайте параграфи, бо без знання правил виконати вправи неможливо! Вчіть вірші напам`ять! (Перевірю!)І пам`ятайте, що нашій країні потрібні розумні учні, щирі українці!

5 клас

Українська мова

Контрольний твір-роздум за колективно складеним планом у художньому стилі на тему: "Чому необхідно знати історію свого народу?"

Роздум — це зв′язний текст, що характеризує логічно послідовний ряд думок, міркувань, висновків на певну тему. Характерною ознакою тексту-роздуму є перебування речень у відношеннях причини й наслідку (обґрунтування, пояснення думки, висловленої в іншому реченні).

Роздум зазвичай складається з трьох частин. Це:

Теза — частина, що містить думку, яку треба довести чи пояснити (вступ).

Докази — аргументуюча, пояснювальна.(основна частина).

 Для підтвердження основної думки слід добирати якомога більше вагомих доказів.

 Висновок (як правило, збігається з думкою, висловленою на початку тексту).

Теза (вступ)      Я думаю, що...;     мені здається, що...;     я вважаю, що...

Аргументи         Чому? Тому що...;       по-перше,...;  по-друге,...

Докази                 Хочеться згадати твір...;      наведу приклад   з власного життя

Висновок             Отже,...; підсумовуючи,     можна зазначити...

Презентація суджень.

 

ü           "Рослина без коріння всихає, людина без минулого не живе", бо минуле, як стебло, на якому ростуть гілочки сучасності…

ü …є події, які має знати і пам’ятати кожна людина,щоб у майбутньому не допустити повторення :"ознайомлений – тому озброєний".

ü Причин вивчати історію багато. Це може бути не тільки корисно, але й дуже цікаво. Кожна людина сама знаходить для себе свою власну причину, або не знаходить, так і залишаючись невігласом з обмеженим кругозором.

ü В історії часто трапляються гідні приклади для наслідування. Життя історичних особистостей вивчене і розписане вздовж і впоперек. Ми можемо запозичити їхні знання та вміння і застосовувати у власних життєвих ситуаціях.

ü «Нове – це добре забуте старе». Якщо ми подивимося, що відбувається навколо нас: з довкіллям, в країні і світі взагалі, то виявимо повторюваність подій. Отже, історія творить неможливе – вона вчить нас передбачати майбутнє!

ü З уроків історії ми ще дізнаємося про  велику кількість справжніх героїв нашої країни, людей, які не пошкодували свого  життя, захистили свою Батьківщину,  життя людей. Тільки завдяки їх хоробрості, мужності  живемо зараз і ми. Тому  нащадки  повинні  пам’ятати  своїх справжніх героїв.

▼ Складання плану побудови твору-роздуму.

Орієнтовний план

1.    Історію свого народу треба знати.

2.    Знання історії – попередження помилок в майбутньому.

3.    Історичні герої – справжній приклад для наслідування.

4.    Приклади з літератури, з життя.

5.    Знання історії  свого народу – важливий фактор існування нації.

Написати твір за поданим планом.


Тема "Види речень за метою висловлювання; за емоційним забарвленням"

1. Подивіться відеоурок за посиланням.

2.Повторити параграф 5.

3. Переписати. У кінці  кожного речення поставити потрібний розділовий знак. Визначити вид кожного речення за метою висловлювання. Вказати окличні речення.

 Вечір Сивий туман заплутався в деревах Темно Раптом біля мене щось вибухнуло Звук схожий на   легкий постріл  Невже каштан впав Йди сюди Який же ти гарний

Ще один каштан вистрибнув із  зеленої шкаралупи і покотився Куди він котиться Невже каштан хоче наздогнати літо Чи він рветься  привітати осінь

У пору стріляння каштанів  ластівки сунуть табунами на південь Польові миші ховають під землю зерно Стріляння каштанів сповіщає про початок осені Знай це

5 клас

Українська література

Оповідання С. Васильченка "У бур`янах"

1. Прочитати с.187 - 195.

2.Завдання 11(с.195) письмово.

Т. Шевченко "За сонцем хмаронька пливе"

1. Опрацювати с.195-196.

2.Виписати в зошит, що таке тропи, персоніфікація.

3.Прослухати аудіозапис вірша за посиланням.

4. Ознайомитися з аналізом вірша за посиланням.

5. Вивчити вірш напам`ять.

6 клас

Українська мова

Увага! Діти! Завдання вам даю на тиждень. Виконуйте у зручний для вас час. Все пишіть у зошитах, надсилати мені непотрібно (перевірю в школі при першій нагоді! А вона буде обов`язково).Уважно дивіться відео, якщо вони йдуть до уроків, читайте параграфи, бо без знання правил виконати вправи неможливо! Вчіть вірші напам`ять! (Перевірю!)І пам`ятайте, що нашій країні потрібні розумні учні, щирі українці!


Тема "Написання не з прикметниками"


1. Подивіться відеоурок за посиланням.

2.  Виконати вправи.

А). До поданих слів дібрати з довідки прикметники-синоніми, утворені префіксальним способом за допомогою префікса не-. Пояснити написання.

Пасивний, бідний, загрозливий, безпрецедентний, простий, грубий, навіжений, короткий, збитковий, безмежний, поблажливий, безнадійний, зрадливий, наполегливий, пам′ятний, особливий, зомлілий.

Довідка: невгамовний, неактивний, невигідний, небезпечний, невеликий, невипра´вний, незабутній, небагатий, нечуваний, невірний, невиба´гливий, неввічливий, невимі´рний, незвичайний, невимогливий, невтомний, непритомний.

Б). Відновіть фразеологічні звороти, вставивши на місці крапок з довідки потрібні за змістом прикметники з не. Поясніть значення сталих сполук.

1) ………. на розум. 2)……… проби. 3) Хома…….. . 4) Глянути …….. оком. 5) ………. голосом. 6) ……. сила поплутала.

Довідка:не/високої, не/людським, не/багатий, не/чиста, не/вірний, не/добрим.

 Тема. Розвиток мовлення. Твір -опис природи в художньому стилі за картиною

1. Опрацювати параграф 78.

2.Вправа 587(усно).

3.Вправа 588 (письмово).

6 клас

Українська література

1. Прочитати  В. Нестайко "Тореадори з Васюківки".

2.Ознайомитися з аналізом твору за посиланням.

3.Письмово охарактеризувати героїв твору. Для допомоги посилання.

7 клас

Увага! Діти! Завдання вам даю на тиждень. Виконуйте у зручний для вас час. Все пишіть у зошитах, надсилати мені непотрібно (перевірю в школі при першій нагоді! А вона буде обов`язково).Уважно дивіться відео, якщо вони йдуть до уроків, читайте параграфи, бо без знання правил виконати вправи неможливо! Вчіть вірші напам`ять! (Перевірю!)І пам`ятайте, що нашій країні потрібні розумні учні, щирі українці!

Українська мова

Тема "Прислівник"

1.Подивіться відеоурок за посиланням.

2.Опрацювати параграф 32.

3. Виконати вправи 325 (2, 3 завдання).

4.Замінити фразеологізми близькими за значенням прислівниками з довідки.

Опинитися просто неба –

як сніг на голову –

намокнути до останньої нитки -

кинутися з усіх ніг -

не мати кінця-краю -

йти, як не своїми ногами -

спати без задніх ніг -

жити на широку ногу -

Довідка: наскрізь, надворі, багато, поволі, швидко, нескінченно, міцно, раптово.

Тема "Розряди прислівників"

1.Подивитися відео за посиланням.

2. Параграф 32 (с.121).

3. Виконати вправи 328, 333.

Українська література

Тема "В. Симоненко "Лебеді материнства"

1.Подивитися відеоурок за посиланням.

2.Опрацювати в підручнику біографію В. Симоненка.

3. Прочитати вірш "Лебеді материнства".

4. Записати паспорт твору за посиланням.

Тема "В. Симоненко "Ти знаєш, що ти -людина?"

1.Подивитися відеоурок за посиланням

2. Прочитати вірш.

3. Записати паспорт твору за посиланням.

8 клас

Увага! Діти! Завдання вам даю на тиждень. Виконуйте у зручний для вас час. Все пишіть у зошитах, надсилати мені непотрібно (перевірю в школі при першій нагоді! А вона буде обов`язково).Уважно дивіться відео, якщо вони йдуть до уроків, читайте параграфи, бо без знання правил виконати вправи неможливо! Вчіть вірші напам`ять! (Перевірю!)І пам`ятайте, що нашій країні потрібні розумні учні, щирі українці!

Українська мова

Тема "Звертання. Розділові знаки при звертанні"

1.Подивитися відеоурок за посиланням.

2. Виконати вправи 

Вибірково-розподільний диктант

Випишіть у два стовпчики звертання: 1) непоширені, 2) поширені. Якщо болить серце, тобі, друже, поталанило. (В. Стус) Нам випало, сину, досіяти і долюбити отецькеє поле. Тримайсь, козаче! Поки є ми, порівну на наші плечі поклади свій біль. (Б. Олійник) Прапрадіди, в тім і моя вина, що вас небагатьох сьогодні знаю. Не забудь, мій сину, жнивне поле! (П. Перебийніс) Пробач мені, життя, дароване так щедро! Душа полів, ти пам’ятаєш стерні? (Л. Костенко) Здрастуй, сонце, і здрастуй, вітре! Здрастуй, свіжосте нив! (В. Симоненко) Ти, хмарино у небі, ти, сестрице срібляста, ти скажи,— тебе не проходило щастя? З’явись, мій світлий дню, світанку мій рум’яний, збирай товаришів у коло полум’яне. Чуєш ти мене, друже і брате, всім я руку в путі подаю. Забряжчи, золоте відеречко, розплещи дзвонкової води! Журавлем худим і непокірним, рідний краю мій, я прилечу! (Із тв. А. Малишка)

Спишіть речення. Подані в дужках слова поставте у форму кличного відмінка. Вставити пропущені розділові знаки.

Жди (гриб), може, й тебе хто здибле. Дайте (тіточка) води, бо так їсти хочеться, що переночувати ніде. (Гриць, Гриць) молотити! Гриць не здужає робити. Ой і зійди зійди ти (зіронька вечірняя), ой вийди, вийди, вийди (дівчинонька моя вірная). З Богом (Парася) як тебе люди хотять. Заходьте (три), я корову подою! Терпи (козак) отаманом будеш. (Нар. творч.)

8 клас
Українська література
1. Подивитися відеоурок за посиланням.
2.Читати твір Н. Бічуї "Шпага Славка Беркути".

9 клас

Увага! Діти! Завдання вам даю на тиждень. Виконуйте у зручний для вас час. Все пишіть у зошитах, надсилати мені непотрібно (перевірю в школі при першій нагоді! А вона буде обов`язково).Уважно дивіться відео, якщо вони йдуть до уроків, читайте параграфи, бо без знання правил виконати вправи неможливо! Вчіть вірші напам`ять! (Перевірю!)І пам`ятайте, що нашій країні потрібні розумні учні, щирі українці!

Українська мова

Тема "Кома та крапка з комою у безсполучниковому складному реченні"

1.Подивитися відеоурок за посиланням

2. Параграф 29.

3. Вправи 2,4, с.105 вправа з будинком.

Українська література

Т. Шевченко. Поема "Сон"

1.Прочитати поему за посиланням

2. Опрацювати с.203-209.

3. Скласти паспорт твору за посиланням

4. Вивчити напам`ять уривок від слів "Летим. Дивлюся , аж світає ...до А мати пшеницю на панщині жне".

Немає коментарів:

Дописати коментар