Він грав (на чому?)…. .
Хлопчина хотів допомогти (кому?)…. .
Батько купив (кому?)… (що?)… .
У (кого?)… був поганий настрій.
Учні прикрашали свій клас (чим?)…. .
Б).Запишіть речення, вживаючи на місці крапок означення, підкресліть їх.
1. Відрум’яніли в садах …. яблука.
2.
Повіяли …. вітри і принесли на своїх крилах
…. пісні.
3. Гуляли
в сивих ущелинах …
вітри.
4. Із
заходу насувалися …. хмари.
5.
Затихли … звуки.
6. Вже підкрадається … осінь.
В). Запишіть речення, на місці крапок вставте обставини, що відповідають на вказані питання, підкресліть обставини.
Березень підкрався (як?) ….
Якось (коли?) …. дмухнув теплий вологий вітер.
Цілу ніч він шумів голим гіллям (де?) … .
(Коли?) … почався рясний дощ.
(Коли?) … ночі довшають .
Дітям стало (як?) … .
6 клас
Українська мова
Тема "Написання складних прикметників разом і через дефіс"
1. Уважно і обов`язково подивіться відеоурок за посиланням.
2.Опрацюйте параграф 52.
3.Виконайте вправи
Запишіть слова, знявши риску.
Аграрно/промисловий, важко/атлетичний, бавовно/збиральний, багато/поверховий, бібліо/графічний, борошно/мельний, виробничо/фінансовий, високо/авторитетний, військово/повітряний, газо/подібний, далеко/східний, дво/змінннй, електро/магнітний, єдино/вірний, механіко/технічний, миро/любний, одно/процетний, природо/захисний, східно/європейський.
Утворіть і запишіть прикметники від іменників. Поясніть правопис.
Автобіографія, бібліотека, радіотехніка, гідросфера, фотографія, теплохід, землемір, півріччя, пароплав, лісостеп, чорногуз, життєпис.
Немає коментарів:
Дописати коментар