середа, 23 березня 2022 р.


 24 березня 2022 р.

6 клас

Українська література

Я. Стельмах "Митькозавр із Юрківки, або Химера лісового озера"

1.Опрацювати сторінки підручника 157 - 185.

2.Виконати в зошитах літературний диктант “Найуважніший”.

1) Кому належать ці слова: “- Скажіть, які молодці,…- Цілими днями читають. А ви не перевтомитесь?” 

2) Про кого ці слова: “Не злякатись чотириметрового гіганта важко. Колір шкіри буро-чорний. З грізної ікластої пащі безперестанку вилітає яскраво-оранжевий роздвоєний язик, люто дивляться блискучі чорні очі”? 

3) “А між тим ось у басейнах рік Волги, Дону і Уралу живе невелике, завбільшки як ящур, звірятко…- давній за походженням вид третинного періоду, що зберігся до наших днів”. Про кого це йдеться? 

4) “Вона бігала зі страшенною швидкістю по дворищу, несамовито кричала і била крилами”.

5) Як хлопці вирішили назвати чудовисько, яке жило в річці? 

6)“- Скоріше б воно вилазило. Стривай-но,- стишив Митько голос.- Диви…” Що побачили хлопці, підбігши до ями? 

3. Завдання 11, с.185 виконати письмово.

8 клас

Українська література

Н. Бічуя "Шпага Славка Беркути"

Тестові завдання

Н. Бічуя «Шпага Славка Беркути»

 

1.  Про кого з героїв повісті сказано?Це звучить як оскарження. Годинами хлопчик сидить над роялем і вимолює у клавішів пісню, щоб зрозуміти і полюбити її, а клавіші нічого не дарують, і навіть коні перестають малюватися, гублять щось живе й справжнє.

А Ярослав Беркута                                       Б Лілі Теслюк

В Стефко Вус                                                 Г Юлько Ващук

2.               Розділ «Чотири портрети» розпочинається з характеристики:

А Славка Беркути                                        Б Лілі Теслюк

В Юлька Ващука                                         Г Стефка Вуса

3.               Укажіть жанр твору Ніни Бічуї «Шпага Славка Беркути»

А Оповідання                                              Б Повість

В Роман                                                    Г Новела

4.               У яких змаганнях Славко навмисне програв Юлькові, щоб той став чемпіоном серед п’ятикласників?   

 А Фехтування                                                             Б Шашки    

В Шахи                                                                        Г Амреслінг

5.Кому Юлько Ващук уперше прочитав свої вірші?

А Лілі   

  Б Славку

В Стефку    

  Г Мамі

    Д Батьку

6.На якого птаха натрапили учні в парку під часпрогулянки?

А Ворону  

Б Сороку

В Сойку

   Г Синичку 

    Д Лелеку

7.Хто з героїв твору любив малювати коней?

А Стефко Вус   

 Б Юлько Ващук

В Лілі Теслюк 

   Г Славко Беркута

8.       Списав із чужої книги матеріал про Львів, не називаючи автора:

А Батько Лілі    

Б Батько Славка

В Батько Стефка 

Г Батько Юлька

Д Тренер Славка 

Е учитель географії

9.Укажіть сюжетний елемент твору за наведеною цитатою «Судили — вибачили — помилилися, не гнівайся – завтра скажуть задачу на дошці написати»:

А Кульмінація                                                      Б Зав’язка

В Розв’язка                                                            Г Експозиція

10. Яка з сюжетних ліній повісті «Шпага Славка Беркути є зайвою?

А Життя  чотирьох підлітків

Б Дружба-протистояння Славка і Юлька.

В Любовний трикутник Юлько – Лілі – Славко          

Г Патріотизм, героїзм, самовідданість

11. Яку мету поставив перед собою Славко Беркута?

А Поїхати на чемпіонат до Харкова                              Б Виграти бій у Юлька

В Увійти до збірної і не порушувати присяги              Г відвідати виставу в театрі за участі Лілі

12 У творі Н. Бічуї «Шпага Славка Беркути» порушено всі проблеми, окрім:

А Відповідальності людини за свій народ                    

Б Дружби

В Призначення людини на землі   

Г Формування характеру підлітків

Д Самореалізація дитини   

 Е Діалог поколінь, батьків і дітей

Відповіді надіслати !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

9 клас

Українська література

Т. Шевченко "Кавказ". Узагальнена ідея поеми.

Тарас Шевченко. Поема «Кавказ». Тестування

 

1.      Період творчості Т. Шевченка, до якого належить поема «Кавказ»:

А. Ранньої.                     Б. «Трьох літ».                         В. Останніх років.          Г. «У казематі».

 

2. Описуючи гори Кавказу, поет звертає увагу читача на те, що вони...

А. Надто високі.                                                          В. Дуже старі.

Б. Засіяні горем.                                                          Г. Дивують своєю красою.

 

3. Із питанням «Коли вона прокинеться?» письменник звертається...

А. До справедливості.                                         В. Свідомості кавказців.

Б. Долі людської.                                                 Г. Совісті гнобителів.

 

4. Народ уславлюватиме Бога у разі, якщо він його...

А. Духовно збагачуватиме.                                 В. Звільнить від поневолення.

Б. Захистить і заспокоїть.                                    Г. Шануватиме і прославлятиме у своїх молитвах.

 

5. Війна – це не тільки смерть «людей муштрованих», але й:

А. Голод.                        Б. Сльози.                            В. Хвороба.                 Г. Розчарування.

 

6. Поет у творі возвеличує не тільки «лицарів великих», але й:

А. Гори Кавказу.                                                                     В. Батьків загиблих.

Б. Бога Святого.                                                                     Г. Тогочасну історичну епоху.

 

7. Характеризуючи правду, Т. Шевченко обурено проголосив, що вона...

А. Закута в кайдани.                                                              В. П’яна.

Б. Кров’ю полита.                                                                 Г. Химерна і підступна.

 

8. Твір «Кавказ» за жанром –

А. Ліричний вірш.                                                                В. Сатирична поема.

Б. Поема-послання.                                                              Г. Соціально-побутова поема.

 

9. «Ненагодованою і голою» в поемі...

А. Є мудрість людська.                                                      В. Хмара за горами.

Б. Ріка зі сльозами і кров’ю муштрованих.                     Г. Сердешна воля.

 

10. Поема написана у формі революційно-викривального ліричного...

А. Діалогу.                     Б. Полілогу.                  В. Монологу.                          Г. Трактату.

 

11. Лейтмотивом у творі є рядки...

А. «Не нам на прю з тобою стати! / Не нам діла твої судить!»

Б. «Кати знущаються над нами, / А правда наша п’яна спить».

В. «Борітеся — поборете, / Вам Бог помагає!»

Г. «За горами гори, хмарою повиті... / Засіяні горем, кровію политі»

 

12. Символічними у творі є образи...

А. Прометея та орла.              Б. Чурека і саклі.                 В. Правди і волі.         Г. Храму і каплиці.

Відповіді надіслати!!!!!!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар