вівторок, 17 травня 2022 р.


18 - 19 травня 2022 р. 

5 КЛАС
Українська мова
Тема. "Контрольний диктант за рік"

Напишіть контрольний диктант за посиланням. (Тисніть на посилання). надішліть мені.

5 КЛАС
Українська література
Тема "М. Вінграновський "Сіроманець". Доброта, вигадливість, рішучість Сашка"

1. Ознайомитися з аналізом твору за посиланням.

2. Скласти характеристику Сашка з повісті «Сіроманець» Миколи Вінграновського за таким планом
План.
а) ім'я героя, вік, фах;
б) портрет;
в) вчинки персонажа;
г) мова літературного героя;
ґ) моє ставлення до нього.

6 КЛАС
18. 05. 2022
Українська мова
Написати контрольний диктант за посиланням. Надіслати мені.


6 КЛАС
Українська література
19.05. 2022
Повторення вивченого
Письмово дати відповіді на запитання вікторини

Вікторина «Так! – Ні!»

1.    Русальні пісні належать до пісень літнього циклу .

2.    Купальські пісні співали під час купання в річці чи озері .

3.    Вертеп – це ляльковий театр .

4.    Щедрувальники – це господарі, які накривали щедрий та багатий стіл для гостей.

5.    Колядки співали на Новий рік .

6.    Центральними образами колискових є дитина, котики, гулі.

7.    Русальні пісні співають на Купала .

8.    Твір «Євшан-зілля» належить до прозових .

9.    Гудець не зміг переконати ханського сина повернутися додому .

10.Під впливом пахощів євшан-зілля половецький син побачив Київ, князів .

11.Т. Шевченко народився на Черкащині .

12.Змалку Тарас мав талант письменника .

13.Малий Тарас служив козачком у Карла Брюллова .

14.У вірші «Думка» Т. Шевченка козак пішов шукати дівчину .

15.Духовим гімном України є твір «Молитва» .

16.У творі «Іван Підкова» козаки збираються в похід на Москву.

17.Перший твір Леся Українка написала у 13 років .

18.Леся Українка знала 10 іноземних мов .

19.Леся Українка здобула освіту в жіночій гімназії.

20.Батько Федька був багатою людиною .

21.Толя був найкращим другом Федька .

22.Федько не обманював батька .


8 КЛАС

Українська мова
18. 05. 2022
Напишіть контрольний диктант за рік за посиланням.
Відповіді надсилайте.

8 КЛАС
Українська література
19. 05. 2022

Виконайте контрольну роботу № 6 "З української прози. Український гумор"
Початковий і середній рівні
1. Люботинському князеві з повісті-казки Ю. Винничука потрібен був дракон, щоб
А знайти собі зятя
Б прославитися в битві з ним
В настрахати ворогів
Г залучити туристів
2. Дракон Грицько з повісті-казки Ю. Винничука нагадував князівні при першій зустрічі
А квіточку
Б сонечко
В бджілку
Г метелика
3. Чого не робив Федько з повісті В. Чемериса «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання» для закоханого Вітьки?
А складав серенаду
Б давав списувати домашні завдання
В написав вірша до газети
Г добував гроші для кіно
4. Високий, худий, запальний, рвучкий. Це портретна характеристика героя повісті В. Чемериса
А Вітьки
Б Федька
В Петра
Г Грицька Причепи
5. Сватання до Галі Козачок у сюжеті повісті В. Чемериса є
А експозицією
Б зав’язкою
В кульмінаційним моментом
Г розв’язкою
6. Найбільше кінь Шептало не любив
А їздити на базар, крутити колесо
Б ходити з усіма кіньми на водопій
В возити важкі вантажі — дрова, цеглу
Г битися, штовхатися біля кормушки

Достатній рівень
7Продовжте речення.
Прикладом знеособлення людини є герой твору... Чому? Поясніть свою думку.
8. Порівняйте образи Вітьки Горобця, Федька Котигорошка та Галі Козачок із повісті В. Чемериса «Вітька + Галя, або Повість про перше кохання», знайдіть спільне та відмінне.

Високий рівень
9. Виконайте одне із завдань.
А Напишіть твір-роздум «Значення культури спілкування, перших почуттів підлітків у подальшій долі, в утвердженні себе як особистості в соціумі».
Б Придумайте інше закінчення історії дракона Грицька за умови, що він завчасно полетів із Люботина в інші краї.
 Відповіді надсилайте

9 КЛАС

Українська література
18 - 19.05. 2022
Тема: Марко Вовчок. Продовження теми народного життя в повісті “Інститутка”. Антилюдяна суть кріпосництва та солдатчини. 

1.Опрацювання статті ст. 311-312
2. Опрацюйте 
Дослідження народного життя в повісті.
2.1. Порівняльна характеристика побуту та звичаїв кріпаків і панів
(Заповнення таблиці)


Пани
Селяни
Одяг
Пишне вбрання
Звичайний селянський одяг
Їжа
Коли хочуть і що хочуть
Питати дозволу пообідати
Дозвілля
Приїзд гостей, прогулянки
Прогулянка лише тоді, коли пани посилають щось розвідати. Весь час мають бути готові, що пани можуть покликати.
Освіта
Мають право на освіту
Не мають права на освіту
Одруження
Обирають собі самі пару
Якщо вільна виходить заміж за кріпака, о стає кріпачкою. Кріпаки питають дозволу на одруження у панів. Жінка йде за чоловіком, якщо його віддають в рекрути.
Хвороба
Мають право відпочивати чи лікуватися
Все з дозволу панів
Народження дитини
З’їжджаються гості на хрестини, пишне застілля.
Повинні працювати, навіть коли дитина хвора чи померла
Право на щастя
Засмучену пані потрібно розвеселити
Ніхто не зважає на особисті переживання селян, можна бити та жорстоко поводитися
3. Дослідження антилюдяної суті кріпосництва та солдатчини
3.1. Опрацювання термінів “кріпацтво” та “солдатчина” (Робота з тлумачними словниками)
Кріпацтво - правова система, яка встановлювала залежність селянина від пана. Кріпаки були прикріплені до землі, яка належала пану, і який мав право на працю та все майно селян. Кріпацтво - один із видів рабовласності.
Солдатчина - військова служба, на яку віддавали молодих юнаків та чоловіків.
Рекрутська повинність - комплектування війська в Російській імперії.
3.2. Аналіз кріпосного та солдатського права на прикладі тексту повісті “Інститутка” (Складання плану кріпосної безправності героїв твору)
1.     Сумна і буденна служба в старої пані
2.     Устину приставили служницею до панночки.
3.     Жорстоке ставлення панночки до дівчини.
4.     Переїзд Устини на новий хутір слідом за панами.
5.     Заборона панночкою обідати
6.     Хвороба Катриної з Назаром дитини та примусова робота у панів
7.     Смерть немовляти і жорстоке ставлення панночки
8.     Дозвіл на одруження Устини та Прокопа
9.     Гнів панночки за яблука
10.   Прокопа віддають в рекрути
11.    Примусова служба Прокопа та наймитування Устини.

3.3. Аналіз образів (Про кого йдеться?) Виконайте в зошиті 
1)   У всьому бачить радість, хоч іноді хочеться плакати. Навіть коли бють, то трохи поплаче, а коли подумає, то трохи розвеселиться. Батьків не знала, сирота, росла у чужих людей, які не питали про її потреби. Після десяти років віддали на службу до старої пані.
2)   Працьовита молодичка, була вільною, але вийшла за кріпака та переймалася долею своєї дитини.Коли немовля захворіло, знавесніла на панів та утопилася. 
3)   Спокійна, завжди врівноважена, стара жінка, яка знала лад у справах на хуторі, добра до Устини та інших селян. 
4)   Молодий парубок, задуманий, переймається долею кріпаків, кохає Устину. 
5)   Молодий чоловік, любить жартувати, не показує свого болю, який відбився сивим волоссям на скронях. 
6)   Жорстока, корислива, дуже вродлива. 
7)  Вродливий, спокійний, завжди старався по-доброму, по-людськи виходити із ситуації.
4.Написати лист-звернення до Устини.
 Відповіді надсилайте

Немає коментарів:

Дописати коментар