неділя, 29 травня 2022 р.


 30 - 31 травня 2022 р.

5 КЛАС
Українська література

Список літератури на літо для учнів 6 класу

Календарно-обрядові пісні:

«У ржі на межі», «Ой бiжить, біжить мала дівчина», «Проведу я русалочки до бору» (русальні); «Заплету віночок», «Ой вінку мій, вінку», «Купайло, Купайло!» (купальські); «Маяло житечко, маяло», «Там у полі криниченька» (жниварські) — на вибір. Пісні зимового циклу: «Ой хто, хто Миколая любить», «Засівна», «Нова радість стала», «Добрий вечір тобі, пане господарю!», «Щедрик, щедрик, щедрівочка», «Ой весна, весна — днем красна», «Ой кувала зозуленька», «А в кривого танця», «Ой ти, коте, коточок», «Ой ну, люлі, дитя, спать».

Пісні літературного походження:

«Ще не вмерла України…» П. ЧУБИНСЬКОГО і М. ВЕРБИЦЬКОГО,
«Ой, у лузі червона калина похилилася» С. ЧАРНЕЦЬКОГО і Г. ТРУХА,
Микола ВОРОНИЙ. «Євшан-зілля»,
Тарас ШЕВЧЕНКО. «Думка», «Іван Підкова».
Володимир РУТКІВСЬКИЙ. «Джури козака Швайки».

Я і світ:

Леся УКРАЇНКА. «Мрії», «Як дитиною, бувало…», «Тиша морська»,
Володимир ВИННИЧЕНКО. «Федько-халамидник»,
Станіслав ЧЕРНІЛЕВСЬКИЙ. «Теплота родинного інтиму…», «Забула внучка в баби черевички…»,
Ірина ЖИЛЕНКО. «Жар-Птиця», «Підкова», «Гном у буфеті»,
Ігор КАЛИНЕЦЬ. «Стежечка», «Блискавка», «Веселка», «Криничка», «Дим»
Емма АНДІЄВСЬКА. «Казка про яян», «Говорюща риба»

Пригоди і романтика:

Всеволод НЕСТАЙКО. «Тореадори з Васюківки»,
Ярослав СТЕЛЬМАХ. «Митькозавр з Юрківки, або Химера лісового озера»,
Леся ВОРОНИНА. «Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9».

Гумористичні твори:

Леонід ГЛІБОВ. «Щука», «Муха і Бджола», «Жаба і Віл»,
Степан РУДАНСЬКИЙ. «Добре торгувалось», «Запорожці у короля»,
Павло ГЛАЗОВИЙ. «Еволюція», «Найважча роль», «Заморські гості», «Похвала».

6 КЛАС

Українська мова
"Морфологія. Орфографія" (повторення)
1.Повторити параграф 26 - 61.
2. Виконати вправи 

Ø  Запишіть іменники у дві колонки: ужиті в однині та множині.

Доля, ножиці, екзамени, озеро, приклади, радощі, берег, радість, експеримент, дочка, обеліски, птахи, іграшка, абрикоси, дерева, ліс, олівець, експонати.

 Прочитайте речення і випишіть іменники у три колонки: іменники, що мають форми однини і множини; іменники, що вживаються тільки в однині; іменники, що мають форму тільки множини.

1. Мої зернини – то слова. Як відберуть їх на насіння – мене чекає воскресіння, і сонце, і весна нова, і слави жнива золоті (Д. Павличко). 2. Карпати... Млиста давнина при цьому слові вирина (М. Рильський). 3. Суремна мідь співає з-над Дністра (М. Бажан).

    Гра «Так чи ні»

Дайте відповіді на запитання одним словом.

2).Іменники, назви істот, відповідають на питання що? 

3).Іменники, назви неістот, відповідають на питання що? 

4).Загальні іменники називають усі предмети певного роду. 

5).Власні іменники пишуться з маленької літери. 

6).Абстрактні іменники ми можемо сфотографувати. 

7).Конкретні іменники ми можемо намалювати. 

8).Людство, картоплиння, дітвора — це збірні іменники.

 

Провідміняйте дробові числівники: дві цілих одна друга кілометра, дев’ять цілих сім десятих процента, чотири цілих три сьомих метра та збірні: п’ятеро вікон, четверо дверей.

Відповіді надішліть!


Немає коментарів:

Дописати коментар