20 травня 2022 р.
5 КЛАС
Українська мова
Тема "Лексикологія" (повторення)
1. Параграф 49.
2.Виконати вправи 518, 522 та вправи:
А).Визначити, які з поданих синонімів може використати в колі малознайомих
людей ввічлива, вихована людина. Виписати їх. З трьома скласти речення.
Б) Скласти речення з словами-омонімами так, щоб було недвозначно зрозуміло, про що саме йдеться.
7 КЛАС
Українська мова
Тема "Дефіс у вигуках"
1.Повторіть параграф 51
2. Подивіться відеоурок за посиланням.
3. Виконайте вправи 549,551
7 КЛАС
Українська література
Виконайте контрольну роботу № 6 "Ми - українці"
1.Хто вніс 50 тисяч застави, щоб звільнити Івана з тюрми
а. односелець
б. Міха Голий
в. Аделія Бухенбах
2. Хто сказав про головного героя: "Гірський ведмідь на прізвисько «Іван Сила» ?
а. доктор Брякус
б. волоцюга Міха Голий
в. мадам Бухенбах
г. агент Фікса
3. Який художній засіб вжито у речені "Серед глядачів пробіг іронічний смішок"?
а. метафору
б. уособлення
в. персоніфікацію
4. Агент Фікса з усіх циркачів вподобав тільки
а. імпресаріо Пандорського
б. акробата Фандіго
в. карлика Піню
5. Перший трюк, який виконав Іван Сила, був таким:
а. виніс усіх артистів на арену
б. зігнув з металевого прута серце
в. забив долонею цвяха
6. Композитор, який поклав на музику більшість поезій А. Малишка:
а) А. Штогаренко; б) П. Майборода; в) С. Козак.
7. Який із творів А. Малишка не є народною піснею?
А «Стежина»;
Б «В завійну ніч…»;
В «Пісня про рушник»;
Г «Вогник».
8.Обґрунтуйте думку: «Рушник матері для своєї дитини — щастя, доля, любов» (за твором А. Малишка). 2 б.
9. Напишіть твір-мініатюру 3 б.
Цілую руки матері (за творами А. Малишка, В. Симоненка).
Відповіді надішліть.
9 КЛАС
Українська мова
Повторення вивченого в 9 класі
1.Спишіть речення, розкриваючи дужки. Визначте межі частин складносурядних речень і поставте між ними коми. Підкресліть сполучники. Накресліть схеми речень.
1. Вітер напинає вітрило а (в)далині височіють вітряки, повернувши крила вітрові (на)зустріч (Ю.Белічко). 2. Дерева мене ч(е,и)кають і падає листя насте(ж,ш)ку і падають зорі в долоні і падає сон у траву... (І.Драч). 3. В'ється смуга сірого бетону під крилом могутнім літака і Бориспіль в(е,и)чоровий тане в пов(е,и)ні зеленій вишняка (М.Боровко). 4. Ні людей, ні хат не було але смужечка синього диму снувалася (по)між деревами (Б.Лепкий). 5. Не тільки тужна пісня лилася із змученої душі матері а й протікали сльози гарячі на її обли(ч,чч)і (Г.Тютюнник). 6. Свіча плакала і крізь ті сльози попливли перед очима картини пережитого (В.Сичевський). 7. Стихне м(е,и)лодія й (з,с)хлипне поволі срібна хмаринка перлистим дощем (З.Мороз). 8. Минає дощ та від його краплин не стане на душі моїй т(е,и)пліше (Л.Гудзь).
За поданими початками утворити складносурядні речення з єднальними або протиставними сполучниками. Поставити розділові знаки.
- У пристанційному скверику озвалися солов’ї ... . 2. Хати ховалися за кучерявим осокорами ... . 3. На подвір’ї нікого не було ... . 4. У темряві вулиці спалахнули фари ... . 5. Раптом пролунала команда ... . 6. Гриміли постріли салюту ... . 7. На Дніпрі тремтіли вогники ...
Немає коментарів:
Дописати коментар