неділя, 10 квітня 2022 р.

 


11 квітня 2022 р.

5 клас

Українська мова

Тема "Узагальнювальне слово в реченні з однорідними членами. Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами"
1. Перегляньте відеоуроки за посиланням 1, посилання 2.
2.Опрацюйте § 43 підручника.
3. Виконайте вправи 457, 458.
4.Виконати інтерактивну вправу  LearningApps.org (натискаємо на "інтерактивна вправа" і виконуємо).


Українська література
Тема. Є. Гуцало "Лось". Образи хлопчиків, їхня невідступність у захисті гуманних переконань.
1.Ознайомтесь з  «паспортом твору».
Тема
Ідея
Жанр
Розповідь про незвичайну пригоду, яка трапилася з лосем та трагічний фінал цієї пригоди.
Уславлення чесності  та справедливості, гуманного ставлення до природи; засудження жорстокості, підступності. Гармонія світу людини та природи – це ідеал, до якого потрібно прагнути.
Оповідання.
 2. Ознайомтесь з цитатною характеристикою героїв твору.
- „Старший майнув до саней по сокиру, а молодший повільно пішов уперед, боячись сам підійти до лося перше, ніж наспіє брат”. (Хлопці виявляють чуйність і доброту)
- „Старший узявся рубати лід, прокладаючи хід до берега, а молодший тупцяв біля нього і, не знаючи, чим допомогти.” (Старший брат був енергійнішим, сміливішим, а менший намагався бути схожим на брата. Вони уміло поводилися в небезпечній ситуації, бо хотіли врятувати звіра.)
- „Обидва брати й не думали про те, що весняна крига — зрадлива, не зважить і на те, що вони рятівники”. (Рядки говорять про сміливість хлопців.)
- „Але діти все ще не вірили, що лось мертвий, а тому уважно приглядалися, щоб не прогавити тієї миті, коли ворухнеться, щоб звестись на ноги”. (Хлопці — щирі та добрі люди, здатні до співчуття, для них те, що сталося, — трагедія.)
- „— Ми його врятували,— знову повторив старший брат, і лице почервоніло так, наче з нього ось-ось мала бризнути кров.
- — Ану замовчіть мені,— ще дужче розгнівався дядько,— бо дістанеться вам од мене й од батька вашого! Будете розумні, то матимете й собі м'яса, не скривджу.
- Менший підберезник одвернувся, приховуючи сльози. Старший брат узяв його за руку й, не кажучи більше ні слова, повів до саней”. (Хлопці кращі, чистіші душею за свого дядька, вони не бояться його погроз.)
Кругленький, як підпалок, з підпалкуватим, добре випеченим обличчям, в розтоптаних, з довгими халявами, чоботях, в яких тонув мало не по пояс, дядько зупинився поряд із дітьми. Мабуть, також був здивований, що оцей могутній звір лежить на землі. Дядько тримав у руці рушницю, але з таким виглядом, ніби збирався від когось захищатись. (Портрет дядька Шпичака).

3.Завдання пошуково-дослідницького характеру
  • Порівняйте образи людей в оповідання «Лось» Є. Гуцала. З’ясуйте, що вони уособлюють. (Зробити в зошиті).
Герої
Хлопчики-підберезники
Дядько Шпичак
Що уособлюють


Дії


Портрет


Характер



4.          Розгадайте кросворд у зошиті
ЛЮДИНА + ПРИРОДА =  ГАРМОНІЯ … (ключове слово)
1.     Що пообіцяв віддати дядько Шпичак хлопцям за мовчання? 
2.     В що лось  дедалі глибше занурювався? 
3.     Якою була весняна крига? 
4.     По що приїхали хлопці?
5.     Якою ставала тиша «з настороженої й сліпої»?
6.     Чим ткнув Шпичак вбитого звіра? 
7.     Куди спробував вискочити лось з ополонки? 
8.     Хто переслідував лося восени в чорному бору? .
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.


6 клас
Українська література

1.Читати Л. Воронина "Таємне Товариство боягузів, або засіб від переляку № 9" с.216 - 228, знати відповіді на запитання.
2. Зі с.228 - 230 виписати в зошит, що таке  сюжет, експозиція, зав`язка, розвиток дії, кульмінація, розв`язка.




7 клас
Українська мова
Тема. Правопис прислівників на -о, -е, утворених від прикметників і дієприкметників

1. Опрацювати параграф 38 підручника.
2. Виконати вправи 386, 387, 388.

Українська література

Л. Пономаренко "Гер переможений"

Скласти паспорт твору за посиланням.


9 клас
Українська мова
Складне речення з різними видами зв`язку
1.Зробити синтаксичний розбір речення.

Ольвія на знак згоди махнула рукою: вона, мовляв, розуміє, що треба вести себе тихо, і оглянулася, шукаючи очима ту небезпеку, що їй загрожувала.

2. Параграф 32, вправа 4 (А).


Немає коментарів:

Дописати коментар