субота, 30 квітня 2022 р.

 


2 - 3 травня 2022 р.

5 клас 

Українська мова

Тема "Складні речення з безсполучниковим і сполучниковим зв`язком. Кома між частинами складного речення, з`єднаними безсполучниковим і сполучниковим зв`язком"

1. Повторіть параграф 46.

2.Виконайте вправи

1. 3 кожної пари простих речень утворіть складні. Запишіть їх.

Підкресліть головні члени речення.

1. Початок літа в Україні не завжди збігається з початком червня. Іноді воно починається ще в травні.

2. Колись травень називали квітнем. Сучасний квітень називали по-різному: дзюрчальник, лукавець, водолій.

3. У березня напохваті і віз, і сани. Березневий сніжок у видолинках обіцяє врожай на городину і ярину.

2. Прочитайте текст. Випишіть складні речення.

Червень — шостий місяць року й перший місяць літа. У червні парки та сквери — затишні и привітні, бо теплі дощі и лагідний вітерець бавляться-гуляють у них. Природа розквітає, і все навколо чекає теплого літа.

5 КЛАС
Українська література
Тема. Григір Тютюнник. Коротко про письменника. "Дивак"
1. Перегляньте відеоурок за посиланням.
2.Оповідання "Дивак" ви вже прочитали, сподіваюсь. 
3. Виконайте завдання:
А)
   Цифровий диктант за біографією письменника
Учні записують «0» — якщо твердження неправильне, «1» — якщо твердження правильне.
1. Тяжкі умови дитинства вплинули на подальшу творчість авто­ра. 
2. Тютюнник закінчив дев’ятий клас сільської школи і вступив до ремісничого училища. 
3. Письменник працював у шахті на Донбасі. 
4. Військову службу проходив у повітряних силах. 
5. Перші вірші Григір Тютюнника були написані українською мо­вою. 
6. Після закінчення університету він викладав у вечірній шко­лі.
7. «Дивак» був одним із перших оповідань автора. 
8. На початку 70-х років Григір Тютюнник працював у видавни­цтві «Вечірній Київ». 
9. Перша книжка автора мала назву «Вогник далеко в степу». 
10. Письменник брав участь у підборі матеріалу до настільної книги- календаря для дітей «Дванадцять місяців». 
11. Збірка оповідань Тютюнника для дітей мала назву «Ласоч­ка». 
12. Григір Тютюнник помер у похилому віці від хвороби серця. 
Б) Цитатна характеристика описів природи у творі «Дивак»
     Знайдіть та випишіть цитати з тексту, які описують:
  поведінку дятла ;
  природу навколо школи ;
  замерзлу річку ;
  ліс увечері .

6 КЛАС
Українська мова
Тема. Зворотний займенник себе, його відмінювання. Присвійні займенники, їх відмінювання.
1. Опрацюйте параграф 60 (с.218- 219).
2. Виконайте вправи 498, 501, 503, 506.

6 КЛАС
Українська література

Тема "С. Руданський "Добре торгувалось"
1.Перегляньте відео про творчість С. Руданського за посиланням.
2. Прослухати аудіозапис за посиланням.
3. Скласти письмово паспорт твору(рік написання, жанр, ідея, основна думка, тема). На допомогу посилання.


7 КЛАС
Українська мова
Тема.Сполучники сурядності та підрядності

1.Подивіться відеоурок за посиланням.
2.Опрацюйте параграф 4613.Виконайте вправи
А).Розподільний диктант.
Сполучники сурядності й підрядності записати в дві колонки.
Але, щоб, коли, однак (одначе), то – то, тому що, аби,  хай, чи – чи, так що, та (в знач. і), бо, дарма що, хоч – хоч, та (в знач. але), немов, і, незважаючи на те, що.
Б).Пояснювальний диктант
 Записати речення, визначити сполучники. З’ясувати, які смислові зв’язки виражають сполучники (поєднують однорідні члени речення чи частини складного речення); визначити види сполучників за будовою, сурядні та підрядні сполучники.
1. Верби сплакували листям, і золоті сльози гнало за водою (Г. Тютюнник). 2.    Дерево стояло ще голе, однак на віттях його вже починалось пташине життя (Ю. Бездик). 3. То пронесеться над болотом чайка, то промайне бистрий чибіс і грудкою впаде в ситу землю (А. Шиян). 4. Ранок такий-то тихий та ясний видався: ні вітерець не війне, ні хмарка не збіжиться (Марко Вовчок). 5. Або глибина відзначається, або зелене жабуриння укрило чисте дно (Панас Мирний).
В).Вправа 482, 486.


7 КЛАС
Українська література

Тема. О. Гаврош "Неймовірні пригоди Івана Сили". Морально - етична проблематика твору:добро і зло, справжня дружба і любов, чесність і підступність.
1.Аналіз морально-етичної проблематики повісті «Неймовірні пригоди Івана Сили».
- Які ж проблеми порушує автор у повісті?
(Проблеми добра і зла, дружби, боротьби із зажерливістю та брехливістю).
"Неймовірні пригоди Івана Сили" - казка про життя реальної людини. Та пропри казкову форму, - це твір про реальне життя, у якому поряд із благородством існує зажерливість і брехливість.
    2.Складіть таблицю «Добро і зло у творі».
ДОБРО (принципи, за якими живуть герої повісті)
ЗЛО (морально-етичні принципи, які порушують герої повісті)


3. Літературний диктант
1.     Які дивні звуки з вагончика Піні здивували Івана? 
2.     Що карлик Піня збрехав мадам Бухенбах про Івана
3.     Як на це відреагувала мадам Бухенбах? 
4.     Що він пообіцяв після цього? 
5.     Чого пані Бухенбах переживала і лютувала? 
6.     Куди відправляється цирк
7.      Як розвивалися стосунки Івана з Мілкою
8.     На який поєдинок змушений погодитися Сила?
9.  Знайдіть епізод переможного бою з твору і запишіть.
10.     Про що розповідається в останньому розділі твору?
11.  Що мадам Бухенбах розповіла у фіналі? 
12.     Чого  навчає нас твір?

8 КЛАС
Українська мова

Тема. Розвиток мовлення. Письмовий твір - опис пам`ятки історії й культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі

1.Опрацюйте параграф 47
2.Виконайте вправу 475.


8 клас

Українська література
Тема. Ю.Винничук. "Місце для дракона". Підтекст твору, алегоричність образів дракона Грицька,Пустельника та князя
1. Ознайомтесь з аналізом твору за посиланням.
2. Скласти порівняльну характеристику.

Дракон
Пустельник
Князь

3. Літературний диктант ІІ-ІІІ частини твору
1.З ким приїхали паничі на боротьбу з драконом .
2.Яка нагорода за перемогу над драконом чекає лицарів .
3.Кого зустрів Лаврін з джурою дорогою до Люботина? 
4.Як називався меч  Чорного лицаря? 
5.Хто вказав короткий шлях Лавріну? 
6)Дракон пише… .
7.Скільки голів у Грицька? 
8.З ким влаштував Пустельник зустріч князя?  
9.Як називався дракон? 
10.Що приніс із собою князь на зустріч з драконом?  
11.Чим закінчилася зустріч князя з драконом?  
12.Що сталося з Пустельником?  
9КЛАС
Українська мова
Розвиток мовлення. Конспект сприйнятого на слух науково - навчального тексту
1. Подивіться відеоурок за посиланням.
2. Скласти конспект за прослуханим текстом з відеоуроку.



Немає коментарів:

Дописати коментар