вівторок, 5 квітня 2022 р.


 6 квітня 2022р.

5 клас

Українська мова

Речення з однорідними членами

1.Подивіться відеоурок за посиланням.

2. Опрацюйте параграф 42.

3.Виконайте вправу 444.

4.Диктант «Визбирувач»
Визбирати із запропонованих речень однорідні члени речення, вказати їх кількість.
1.Тягнуться до сонця і квіти, і трави, віти кучеряві, гори голубі. 2.Ось уже з місяць стоять теплі, погожі, навіть спекотні дні. 3.Я про все співаю молодо і дзвінко. 4.Люблю я ключі журавлині, копитами вибитий шлях, сади на моїй Україні і зорі в її небесах. 
5.Виконати інтерактивну вправу (вікторина) LearningApps.org ,(натискаємо на "інтерактивна вправа" і виконуємо).

Українська література
Є. Гуцало "Лось". Вічне протистояння добра і зла
1. Подивіться відеоурок за посиланням.
1. Ознайомитися з відомостями про письменника Є. Гуцала з підручника  та прочитати оповідання Є. Гуцала "Лось".
2. Поділіть текст оповідання на частини, доберіть до них заголовок.
3. Намалюйте квіточку і в кожній пелюсточці запишіть свої міркування про те, що потрібно робити людям, щоб зберегти природу.


6 клас
Українська мова
Тема "Узгодження числівників з іменниками"

1. Перегляньте відеоурок за посиланням.
 
2. Виконайте вправу
                      Розкриваючи дужки, запишіть словосполучення:
 Півтора (зошит), два (раз), чотири (оберемок), півтори (зміна), півтора (день), три (місяць), три (рядно), два (училище), два (острів), перед першим (грудень), два (озеро), два  з половиною (вагон), три (цап), чотири (дерево), три (стілець), три з половиною (ящик),  два (комп’ютер), три (місяць), чотири (урок), два (кролик), шість (кролик), три (апельсин), дві п’яті (метр), два з половиною (кілограм), сорок з половиною (процент), п’ять десятих (відсоток), півтора (місяць), півтора (рік), двадцять чотири (трактор), чотири (планшет), три (сантиметр), два (коктейль), чотири (учень), одна (слива), п’ять (картина), два (кілометр), шість (автобус), три (ананас), вісім (ожина), п’ять (удав), два (килим), півтора (пиріг), десять (острів), чотири (светр), п’ятнадцяте (квітень), вісім (лящ), сім (стебло), три (колесо), два (смайлик), дев’ять (колір), чотири (будинок). 
45 (журнал), 23 (рiк), 2 (висновок), 4 (графiк), 7 (ювiлей), 58 (номер), 34   (епiзод),  5   (мiкроскоп),  42 (доказ),  17  (аргумент),  6  (випадок),
22 (вершник), 8 (принцип), 3 (промiнь), 27 (дослiд), 63 (комп’ютер),

542 (приклад), 16 (астероїд), 4 (атом), 25 (фрагмент), 3 (коледж), 76 (пристрiй), 32 (спалах), 4 (метод), 6 (байт), 83 (предмет).
ідповіді надішліть).

8 клас
Українська мова
Тема "Поняття про відокремлення. Відокремлені другорядні члени речення"

1. Опрацюйте теоретичний матеріал за посиланням.
2. Виконайте вправи 
А).Записати речення, розставити розділові знаки. Підкреслити члени речення.
На світі все знайдеш, крім рідної матері.
В провулках, поміж тинами, клубочилась темрява, але небо було світле і зоряне.
Гола земля, бита крилами вітру, безнадійно сіріла під олив’яним небом.
Б).Творче конструювання
Поширити подані речення відокремленими членами речення.
Сьогодні він зосереджений.
Чути переплеск весла.
В).Сконструюйте речення з поданих слів, вкажіть відокремлені члени речення.
Хмарки, небу, по, розкидані, пливли, легенькі, вітром.
Вкриті, яблуні, гілля, нахилили, рясно, плодами, землі, до.

9 клас
Українська література
Т. Шевченко "Катерина"
1.Чекаю відео напам`ять уривка з вірша Шевченка з минулого уроку.(Здав Петренко В.).
2. Прочитати поему "Катерина" за посиланням.
3. Скласти і записати в зошит паспорт твору за посиланням.
4. Опрацювати с.234 - 235.
5.Тести 

1. «Катерину» Т. Шевченко присвятив...

А Своїм сестрам.

Б Усім дівчатам.

В В. Жуковському.

Г Якову де Бальмену.

 

2. Починаючи твір, поет застерігає дівчат, щоб вони...

А Не цуралися будь-якої роботи по господарству.

Б Не ігнорували народних звичаїв та обрядів.

В Не лінилися здобувати освіту.

Г Не кохалися з москалями.

 

3. Через що милий залишив Катерину, через те, шо:

А На цьому наполягали батьки дівчини.

Б Люди почали дорікати козаку, дізнавшись про можливу неславу дівчини.

В Москаль вирушив у похід до Туреччини.

Г Вона йому набридла.

 

4. Яку пісню співала героїня вночі біля криниці?

А Весільну.

Б Галю.

В Жниварську.

Г Гриця.

 

5. У чому виявилася самовпевненість дівчини?

А У неповторності власної краси.

Б Можливості гарно співати і танцювати.

В Вихованні своєї дитини.

Г Обізнаності народних прикмет.

 

6. З приводу чого зажурилися батьки Катерини?

А Через відсутність чоловіка у дочки.

Б Її хворобу.

В Неврожай.

Г Непорозуміння із сусідами.

 

7. Виганяючи дочку з дому, мати звернулась до неї зневажливо:

А «Виховуй свою дитину як знаєш».

Б «Іди шукай у Москві свекрухи».

В «Не з’являйся більше на мої очі».

Г «Живи як знаєш серед люду чужого».

 

8. Докоряючи дочці за її легковажність і неславу, мати одночасно... А Розмірковує над долею байстря.

Б Клопочеться про власний імідж.

В Хвилюється з приводу того, хто її поховає.

Г Співчуває їй.

 

9. Перед тим як залишити рідну домівку, Катерина...

А Тричі перехрестилася.

Б Поцілувала батьків.

В Набрала землі під вишнею.

Г Попрощалася з дружками.

 

10. Героїня у зимову негоду знайшла притулок...

А Біля старої верби.

Б У чумаків.

В У жебраків.

Г У лісника.

 

11. Кого стосується така характеристика: «Дала, кажуть, бровеня­та, / Та не дала долі!» ?

А Катерину.

Б Сироту Івана.

В Старця.

Г Наймита у пана.

 

12. Як склалася подальша доля Івася, сина Катерини, наприкінці твору? Він:

А Потрапив у родину до свого батька.

Б Служив козачком у пана.

В Був поводирем сліпого кобзаря.

Г Став жебраком.


 

Немає коментарів:

Дописати коментар